Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Gimbaza na FB - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Gimbaza na FB (/Temat-Gimbaza-na-FB-87157)



Gimbaza na FB - Duxone00 - 10-03-2014 03:26

Jako iż jestem początkującym w zarabianiu przez neta i nie za bardzo jeszcze wszystko ogarniam kieruję to pytanie do was userów którzy mają swoje doświadczenie
w zarabianiu jak i uczących się na własnych błędach.

Aczkolwiek iż nigdy nie miałem styczności z (Facebook'em) a zacząłem ogarnianie kont niecały miesiąc temu
Mam je praktycznie podporządkowane pod wiek plus kilkanaście grup o różnych tematach.

Ale do rzeczy Na jednym z kont mam samą gimbaze hmm? dokładnie z 300 znajomych w wieku od 7-8lat do 12-13 lat
+ dwie grupy po jakieś 300-400 userów w obu (Konto normalnie z dnia na dzień prowadzone dodawane foty plus posty)

Wiadomo iż w tym wieku i w dzisiejszych czasach każde z nich ma telefon komórkowy i większość z nich wątpię by miała do-czynienia z subskrypcjami sms

Także by nie strzelić gafy i nie spalić się na samym początku jakie subskrypcję najbardziej by pasowały pod ten wiek ?

Załóżmy na Instanter są mniej więcej takie: Locate.pl / (pliki) / Bony McDonalds / Bilety do Multikina / Twoje.TV / Nextmovie / Bony do Starbucks / Sprawdź telefon (zdradofon)

Niekoniecznie musi być to Instanter to tylko przykład

Według was ludziki w tym wieku na co najchętniej by się łapali
Może ktoś z was także poszedł takim samym tropem i ma już swoje zdanie na ten temat.

Zaś jeżeli temat umieszczony w złym dziale Proszę o przeniesienie go do odpowiedniego Smile