Gimbaza na FB - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11) +--- Wątek: Gimbaza na FB (/Temat-Gimbaza-na-FB-87157) |
Gimbaza na FB - Duxone00 - 10-03-2014 03:26 Jako iż jestem początkującym w zarabianiu przez neta i nie za bardzo jeszcze wszystko ogarniam kieruję to pytanie do was userów którzy mają swoje doświadczenie w zarabianiu jak i uczących się na własnych błędach. Aczkolwiek iż nigdy nie miałem styczności z (Facebook'em) a zacząłem ogarnianie kont niecały miesiąc temu Mam je praktycznie podporządkowane pod wiek plus kilkanaście grup o różnych tematach. Ale do rzeczy Na jednym z kont mam samą gimbaze hmm? dokładnie z 300 znajomych w wieku od 7-8lat do 12-13 lat + dwie grupy po jakieś 300-400 userów w obu (Konto normalnie z dnia na dzień prowadzone dodawane foty plus posty) Wiadomo iż w tym wieku i w dzisiejszych czasach każde z nich ma telefon komórkowy i większość z nich wątpię by miała do-czynienia z subskrypcjami sms Także by nie strzelić gafy i nie spalić się na samym początku jakie subskrypcję najbardziej by pasowały pod ten wiek ? Załóżmy na Instanter są mniej więcej takie: Locate.pl / (pliki) / Bony McDonalds / Bilety do Multikina / Twoje.TV / Nextmovie / Bony do Starbucks / Sprawdź telefon (zdradofon) Niekoniecznie musi być to Instanter to tylko przykład Według was ludziki w tym wieku na co najchętniej by się łapali Może ktoś z was także poszedł takim samym tropem i ma już swoje zdanie na ten temat. Zaś jeżeli temat umieszczony w złym dziale Proszę o przeniesienie go do odpowiedniego Pozdrawiam Łukasz Gimbaza na FB - Magnus - 10-03-2014 19:23 Wątek został przeniesiony do kosza. Prawdopodobne przyczyny : 1. Temat jest niezgodny z regulaminem. 2. Podobny temat znajduje się już na forum. 3. Wątek nie jest już aktulany. 4. Autor prosił o jego przeniesienie. 5. Temat został wyczerpany bądź rozwiązan