Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Poszukuje mentora w FireCash.og - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Poszukuje mentora w FireCash.og (/Temat-Poszukuje-mentora-w-FireCash-og-86512)

Strony: 1 2


Poszukuje mentora w FireCash.og - dev1981 - 28-02-2014 12:33

Witam, chciałbym zacząć na FireCash i potrzebował bym osoby która pomogłaby mi trochę ogarnąć ten temat...

Jestem zielony w te klocki pomimo, że sporo czytałem w działach z poradnikami.

Od razu dodam:

Chciałbym najpierw zacząć bez wkładu finansowego zarobić "drobnice", później wykupić profesjonalny hosting, domenę i "iść za ciosem".

Oczywiście zarejestruje się z reff'a.


RE: Poszukuje mentora w FireCash.og - B_Y_K_U - 28-02-2014 13:44

http://zarabiam.com/User-Diqtion-3134
Powinien pomócSmile


RE: Poszukuje mentora w FireCash.og - dev1981 - 28-02-2014 13:49

Raczej szukam kogoś z mniejszą ilością "podopiecznych" bo wiadomo, że takim osobą ciężko rozdzielić czas na tyle osób potrzebujących pomocy.


RE: Poszukuje mentora w FireCash.og - B_Y_K_U - 28-02-2014 14:01

(28-02-2014 13:49)dev1981 napisał(a):  Raczej szukam kogoś z mniejszą ilością "podopiecznych" bo wiadomo, że takim osobą ciężko rozdzielić czas na tyle osób potrzebujących pomocy.
Jeśli o to chodzi to kontakt z Diqtionem jest bardzo dobry... Ma szerokie pojęcie w tym temacie i zawsze odpowiada na zadawane pytania, ale jak tam chceszBig Grin


RE: Poszukuje mentora w FireCash.og - Diqtion - 28-02-2014 15:47

Nie podsyłajcie ludziom mnie jeżeli chcą kogoś z mniejszą ilością bo to nie ma sensu Wink