Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
[Pomysł] Na zaradzenie dawaniu odp w zadaniach adf.ly - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: [Pomysł] Na zaradzenie dawaniu odp w zadaniach adf.ly (/Temat-Pomysl-Na-zaradzenie-dawaniu-odp-w-zadaniach-adf-ly-85762)

Strony: 1 2


[Pomysł] Na zaradzenie dawaniu odp w zadaniach adf.ly - kariolmax - 16-02-2014 11:45

Witajcie
Ostatnio wpadłem na pomysł gdy zobaczyłem że jakiś idiota znowu dał odpowiedzi do zadań adf.ly przez co serwis straci.
Wymyśliłem takie rozwiązanie (nie jestem zawodowym programistą więc ja tego nie umiałbym zrobić):
Gdyby ktoś rozwiązał zadanie adf.ly w mniej niż 25 sekund (przy 7 pytaniach)
od razu nie dostałby punktów a jeśli powtórzyłoby się to 3 razy to automatyczny ban.

Mam nadzieję, że mój pomysł zrobi coś, żeby serwis miał pieniądze na nagrody
Swoją drogą przeniósłbym na shorte.st ponieważ mają większe stawki Tongue

P.S: Trochę nie w temacie Smile Nie dochodzi mi mail aktywacyjny z forum FireGifts na gmail ([email protected])


RE: [Pomysł] Na zaradzenie dawaniu odp w zadaniach adf.ly - Yoji - 16-02-2014 13:20

dobry pomysł xP


RE: [Pomysł] Na zaradzenie dawaniu odp w zadaniach adf.ly - bolo9797 - 16-02-2014 14:01

Alee zabezpieczenie...
Odczekac 30 sekund i wtedy dodac ..
Juz lepszym by bylo zrobic 100 linkow adf.ly i przy wlaczeniu pytania losuje sie 10 linkow .


RE: [Pomysł] Na zaradzenie dawaniu odp w zadaniach adf.ly - Tomeg622 - 16-02-2014 14:16

(16-02-2014 11:45)kariolmax napisał(a):  Witajcie