Poszukuję mentora ;) - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11) +--- Wątek: Poszukuję mentora ;) (/Temat-Poszukuje-mentora-85146) |
Poszukuję mentora ;) - MrocznyKibel - 06-02-2014 20:03 Witam wszystkich jak już napisałem w temacie, poszukuję mentora! Najlepiej cierpliwego i który umie wytłumaczyc co i jak Dodam że nie jestem aż taki zielony w zarabianiu przez internet. Mój dotychczasowy zarobek to 4.81$ w 2 tygodnie na firecash. Napiszcie kto by chciał byc moim mentorem w odpowiedzi oraz czego ode mnie oczekuje i co może mi zaproponowac. Jakby co napisze na PW do ochotników. RE: Poszukuję mentora ;) - uszek54 - 06-02-2014 20:13 To nie mentor ma szukać ciebie a ty jego .Zajrzyj tutaj RE: Poszukuję mentora ;) - fapial - 12-02-2014 14:14 Może i to nie mentor ma mnie ma szukać ale także chciałbym się głosić się jako poszukiwacz dobrego mentora. Mam bloga na wordpress i trochę się w tym wszystkim ogarniam, promuję się jedynie na yt, jednak mam z tym problem i nie mogę zarobić żadnej kaski, czasem jedynie pojedyńcze dolary wpadają... Ogólnie potrzebuje tylko nauki jak pozyskiwać dobre nisze i je promować aby przynosiły jakiś dochód... Bo aktualnie albo mam dobre nisze (wg google trends) na które itak nikt nie zagląda albo słabe i także nikt nie zagląda Chciałym kogoś do kontaktu najlepiej przez gg kto będzie miał do mnie cierpliwość i czas na dokładne pokierowanie mnie w promowaniu filmów i pozyskiwaniu nisz dających zarobić kasę, m.in. dlatego nie zgłaszam się do diqition'a RE: Poszukuję mentora ;) - MartinS - 12-02-2014 20:01 Aż taki problem przeszukać dział FC i odnaleźć temat yazira, który JEST NA SAMEJ GÓRZE ? RE: Poszukuję mentora ;) - damcio1010 - 12-02-2014 21:16 Kolego masz już odpowiedni dział na forum gdzie możesz się zgłosić - > http://zarabiam.com/Temat-Szukasz-mentora-Zajrzyj-59806?highlight=posz