Jaką giełde wybrać ? - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Inwestycje (/Forum-Inwestycje-324) +--- Dział: Forex (/Forum-Forex-340) +--- Wątek: Jaką giełde wybrać ? (/Temat-Jaka-gielde-wybrac-84499) |
Jaką giełde wybrać ? - SweetSensi - 27-01-2014 13:28 Witam. Chciałbym wpłacić minimalną sumę na giełdę i popróbować swoich możliwości. Co mi możecie polecić ? RE: Jaką giełde wybrać ? - Domel32 - 27-01-2014 14:50 Jeśli jesteś początkujący na Forex i chcesz od razu zacząć od wpłaty to ten pomysł zdecydowanie odradzam. Proponuję zacząć od konta demo. RE: Jaką giełde wybrać ? - SweetSensi - 27-01-2014 15:05 Na koncie demo jeżdżę już od ponad roku. Także w końcu zdecydowałem się na wpłatę i szukam odpowiedniej platformy. RE: Jaką giełde wybrać ? - Verb22 - 27-01-2014 18:11 na jaką gieldę byś nie wplacił i tak nic nie zarobisz. to hazard. odradzam. RE: Jaką giełde wybrać ? - K.O.M.B.E.K - 27-01-2014 18:12 Proponuje plus 500 gdyż za podanie nr tel i potwierdzeniu dostajesz od razu 75 zl więc mozesz podziałać z prawdziwymi pieniędzmi,a wiadomo ze demo nie da tych emocji związanych ze spekulowaniem na rynku. RE: Jaką giełde wybrać ? - SweetSensi - 27-01-2014 19:12 @Verb22 Nie uważam tak i chcę grać @K.O.M.B.E.K Plus500 odpada mam już tam stare konto (demo) i był wykorzystany tam ten bonus, więc ban poleci. Jakieś inne platformy ? RE: Jaką giełde wybrać ? - xPietrek - 27-01-2014 19:43 IronFX RE: Jaką giełde wybrać ? - Comparic - 28-01-2014 08:40 Na początek dobry broker będzie właśnie z bonusem - np. właśnie IronFX. Wszystko jeszcze zależy od tego jak chcesz grać. Czy ma to być trading intraday - otwierasz pozycję i zamykasz ją przed końcem sesji - w taki przypadku poruszasz się na niskich okresach czasowych i kluczowe będą dla Ciebie koszty transakcji. Czy będziesz grał na wyższych okresach czasowych (polecam! jednocześnie odradzając schodzenie poniżej wykresów H1). Wtedy spread nie będzie aż tak ważny,