JAK ? Facebook fanpage - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11) +--- Wątek: JAK ? Facebook fanpage (/Temat-JAK-Facebook-fanpage-84031) |
JAK ? Facebook fanpage - Kore - 19-01-2014 13:25 Witam. Jestm zainteresowny wszystkimi informacjami na temat zdobywania duzej ilosci lajkow na fanpage . Czytalem w necie ze mozna ukryc lubie to pod jakims obrazkiem i zeby odkryc obrazek nalezy polubic (fanpage/strone) nastepnym ulatwieniem do lajkow jest skrypt do ukrytego lubie to na swojej stronie gdzie ktokolwiek kliknie na cos na naszym fanpage odrazu go polubi. Nie doszukalem sie w google jednak jak to sie robi tylko skrypty i tyle wiec szukam pomocy tutaj. moze ktos od podstaw wytlumaczyc mi jak to sie robi a moze wy macie jakies linki do objasnienia tego. Z gory dziekuje. jestem zupelnie zielony w tym a chcialbym sie nauczyc czegos nowego i mozliwe ze troche na tym zarobic. jezeli dalem zly dzial przepraszam i prosze o przeniesienie. Pozdrawiem Kore RE: JAK ? Facebook fanpage - demi12125 - 19-01-2014 13:30 od razu Ci mówię, że będą to martwi fani, nie będą komentować ani lajkować postów, będą nieaktywni. Tak samo z kupnem fanów na allegro. Najlepszej jakosci fanów pozyskasz poprzez reklamę na FB. Powiedz co to za fanpage, to postaram się powiedzieć więcej RE: JAK ? Facebook fanpage - Kore - 19-01-2014 13:39 Fanpage jest poswiecony muzyce glownie klubowej ale mam zamiar jeszcze zalozyc kilka innych. martwych nie martwych fanow biore wszystkich RE: JAK ? Facebook fanpage - RejTom - 19-01-2014 13:50 Napisałem Pw RE: JAK ? Facebook fanpage - ***Perl*** - 19-01-2014 13:58 Oferuje reklamę na fanpage'ach o łącznej sumie 1,1mln fanów. Pisz priv jeśli jesteś zainteresowany. RE: JAK ? Facebook fanpage - Facebug - 19-01-2014 14:00 Najlepiej fanów jest pozyskać naturalnie. Kupić reklamę na innym fp, albo kupić jeden spory f