Chcę wytworzyć pasywny dochód - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33) +--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248) +--- Wątek: Chcę wytworzyć pasywny dochód (/Temat-Chce-wytworzyc-pasywny-dochod-83924) Strony: 1 2 |
Chcę wytworzyć pasywny dochód - Darnok31 - 17-01-2014 21:13 Witam, jestem kompletnym amatorem, jeśli chodzi o zarabianie w internetach, chciałbym otrzymać porady/wskazówki dotyczące tego, w jaki sposób mogę wyrobić sobie pasywny dochód w wysokości 1$ dziennie, nie chciałbym inwestować zbyt dużych kwot, ale kilka $$ mógłbym przeznaczyć na ten cel PS: Dzięki za rejestrowanie się z refa. RE: Chcę wytworzyć pasywny dochód - Styler - 17-01-2014 21:23 1$ dziennie czy inwestycji kilka $? Coś tu chyba z deczka nie pasuje... RE: Chcę wytworzyć pasywny dochód - toonwie - 17-01-2014 21:26 Jeśli możesz coś zainwestować to przeszukaj HYIP tam powinieneś znaleźć coś dla siebie RE: Chcę wytworzyć pasywny dochód - Darnok31 - 17-01-2014 21:26 Napisałem, że mogę przeznaczyć kilka $ na inwestycje, która przyniesie~1$ zysku dziennie. Myślałem, że napisałem zrozumiały post Nie chcę rzucać setkami, bo jak napisałem, dopiero zaczynam przygodę. RE: Chcę wytworzyć pasywny dochód - Niewier - 17-01-2014 22:06 Ja bym Ci radził pobawić się z PPA. RE: Chcę wytworzyć pasywny dochód - KerPwn - 17-01-2014 23:04 Możesz sprawdzić serwis z mojej sygnatury. PTC według mnie najlepszy na rynku, dziennie nawet do 150 reklam można wyklikać i jak wiadomo wszystko się opiera na RR. Jeśli jesteś zainteresowany to napisz na pw podam więcej szczegółów Nie trzeba inwestować, jednak gdy zrobi się to z głową to można ładnie zarobić RE: Chcę wytworzyć pasywny dochód - Workis - 17-01-2014 23:29 W zasadzie czegos takiego jak dochód pasywny nie ma, zawsze trzeba coś dogladnac, cos zrobic. Jesli chodzi o buxy - to tutaj dochod pasywny (nie trzeba k