Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Nie znam się na wordpressie.(Optymalizacja itp.) - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarządzanie stronami Internetowymi (/Forum-Zarzadzanie-stronami-Internetowymi-358)
+--- Dział: Wordpress (/Forum-Wordpress-360)
+--- Wątek: Nie znam się na wordpressie.(Optymalizacja itp.) (/Temat-Nie-znam-sie-na-wordpressie-Optymalizacja-itp-83064)

Strony: 1 2


Nie znam się na wordpressie.(Optymalizacja itp.) - Blubson - 04-01-2014 15:42

Cześć.

Od przyszłego tygodnia będę na wordpresie. Dacie jakieś rady?. Mogą być różne np zrób w opcjach to, tamto. Bardzo by mi się przydały informacje o optymalizacji.


RE: Nie znam się na wordpressie.(Optymalizacja itp.) - PanCaro - 04-01-2014 20:40

Optymalizacji? Nie instaluj masy nie potrzebnych wtyczek Tongue

Zależy co będziesz trzymał na tym WP to w tedy mógłbym Ci doradzić co lepiej zainstalować.

Np.
Mój mały pakiet wtyczek:

All In One SEO Pack - od pozycjonowania
jQuery Colorbox - płynne powiększanie obrazów
Launchpad by Obox - wyłączenie strony aby nikt jej nie widział.
StatPress - szczegółowe statystyki
UK Cookie Consent - komunikat o cookie
Visual Form Builder - zaawansowany formularz kontaktowy
Widget Context - możliwość ustawienia każdego innego widgetu na każdej innej stronie
i może NextGEN Gallery jak chcesz zarządzać zaawansowanie galerią.


RE: Nie znam się na wordpressie.(Optymalizacja itp.) - TheGleeMat - 04-01-2014 21:29