Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Jak zacząć ? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Forum Bukmacherskie (/Forum-Forum-Bukmacherskie-284)
+--- Dział: Bukmacherstwo (/Forum-Bukmacherstwo-204)
+--- Wątek: Jak zacząć ? (/Temat-Jak-zaczac-81949)

Strony: 1 2


Jak zacząć ? - Mag!c - 16-12-2013 12:51

Siemano.
Chciałbym zacząć "grać na bukmacherce" i mam do Was kilka pytań:

1. Jaki Waszym zdaniem jest najlepszy serwis bukmacherski (również dobry dla początkujących) ?
2. Czy jeżeli wygram kasę do muszę się z tego jakoś rozliczać ? (jestem w tych sprawach zielony więc was pytam Tongue ).

Pozdrawiam Big Grin


RE: Jak zacząć ? - robertpromotion - 16-12-2013 14:03

Siemanko!
Gram parę lat już (w punktach i przez neta)
Generalnie szukaj serwisów z fajnymi kursami.Graj sobie bez podpałki na początek , szukaj typów w internecie , czytaj o składach itd. Przy większych wygranych będzie ściągany podatek (kilka tysięcy)


RE: Jak zacząć ? - Mag!c - 16-12-2013 14:07

A mam jeszcze pytanie dotyczące bet-at-home.com
Tydzień temu skończyłem 18 lat i jeszcze czekam za dowodem to czy potrzebny jest skand dokumentu przed wypłatą ? Tongue


RE: Jak zacząć ? - Terror - 16-12-2013 14:48

Przed wypłatą nie jest Ci potrzebny. Możesz sobie grać bez obaw. Dopiero przy wypłacie będziesz musiał im wysłać.

Dziennie rejestruje się setka kont, nie byliby wstanie sprawdzić wszystkich. Wypłatę zleca jakiś procent, także już łatwiej kontrolować.


RE: Jak zacząć ? - mareczek - 16-12-2013 16:01