Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Paypal- zwrot pieniędzy ze strony kupującego - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Konta Bankowe (/Forum-Konta-Bankowe-449)
+--- Dział: Systemy Płatności Internetowych (/Forum-Systemy-Platnosci-Internetowych-206)
+---- Dział: PayPal (/Forum-PayPal-335)
+---- Wątek: Paypal- zwrot pieniędzy ze strony kupującego (/Temat-Paypal-zwrot-pieniedzy-ze-strony-kupujacego-81451)



Paypal- zwrot pieniędzy ze strony kupującego - Mkiyy - 08-12-2013 04:24

Witam.
Mam zamiar kupić telefon na ebay.com, ale słyszałem że ta strona to straszny przekręt- np. jeżeli nie dostane towaru w ciaągu 45dni i nie zgłosze tego do paypala- zostaje bez towaru i bez pieniędzy Undecided
Jak to jest z tymi zwrotami? Czy jeżeli sprzedawca nie wyśle towaru oraz nie uzasadni wysyłki pokwitowaniem, to będę mógł oczekiwac od paypala wysłanej kwoty za przedmiot spowrotem? z tego co słyszałem jest taka opcja, nie wiem na ile jest ona prawdziwa.
Oczywiście mówimy tu tylko o przypadku, gdzie sprzedawca nie ma potwierdzenia o wysłaniu towaru.


RE: Paypal- zwrot pieniędzy ze strony kupującego - jasmin - 08-12-2013 12:54

Jeśli sprzedawca nie wywiąże się z umowy, możesz skorzystać z tzw. ochrony kupujących. Faktycznie, masz 45 dni na otwarcie sporu. Na początku jest 20 dni na swego rodzaju mediacje - możesz przedstawić swoje racje, skontaktować się ze sprzedawcą.

Jeśli w tym okresie nie odzyskasz pieniędzy, musisz przekształcić spór w roszczenie, inaczej zostanie zamknięty i nie będziesz mógł nic w tej sprawie zrobić, przynajmniej przez PP. Gdy dojdzie do roszczenia, to PayPal decyduje, czy zwrócą Ci pieniądze, czy też nie (na podstawie informacji, które przedstawisz).

Korzystałam z tej opcji raz, gdy firma nie wywiązała się z umowy (w kontakcie mailowym stwierdzili, że jednak produkt jest niedostępny...) i nie spieszyło im się ze zwrotem pieniędzy. Na drugi dzień po przekształceniu w roszczenie otrzymałam zwrot środków. Ale wiem, że różnie z tym bywa.

Dlatego na wszelki wypadek kupując coś, zachowuj korespondencję, rób screenshoty i co tam jeszcze przyjdzie Ci do głowy Smile