Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
FeaturePoints/Apptrailers a podatek - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-195)
+--- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-228)
+--- Wątek: FeaturePoints/Apptrailers a podatek (/Temat-FeaturePoints-Apptrailers-a-podatek-80736)



FeaturePoints/Apptrailers a podatek - goldeneye972 - 27-11-2013 18:51

Witam mam pytanko. Czy gdy "zarabiam" na aplikacjach typu FeaturePoints, AppTrailers, czyli wypróbowanie aplikacji za punkty, które mogę przelać na PayPal-a, muszę odprowadzać podatek czy coś? Jestem niepełnoletni i nie znam się na tych sprawach, proszę o pomoc.


RE: FeaturePoints/Apptrailers a podatek - ICanTrollU - 28-11-2013 14:42

trzeba.


RE: FeaturePoints/Apptrailers a podatek - Matii11 - 28-11-2013 21:28

(28-11-2013 14:42)ICanTrollU napisał(a):  trzeba.

Ale żeś się rozpisał. Wow

Autorze tematu, jeśli kasę trzymasz tylko na PayPalu to nie musisz odprowadzać podatku, jeśli przelejesz na kont tak, lecz kwota 3 tysiące na rok jest wolna od podatku jeśli nie zarobiłeś przez rok takiej kwoty to możesz spać spokojnie bez odprowadzania podatku.


RE: FeaturePoints/Apptrailers a podatek - goldeneye972 - 30-11-2013 14:35

O dzięki wielkie za odpowiedz Big Grin. Mam jeszcze jedno pytanko, a co jak mam kartę prepaid na która przelewalem pieniądze, jest to karta która nie jest powiązana z żadnym bankiem, po prostu karta na która mogę przelać pieniądze, płacić, ale np nie mogę robić przelewów, i gdy mam taka kartę to tez muszę płacić podatki gdy przesłałem na takową kartę?

Aha noi oczywiście nie przekroczyłem kwoty wolnej od podatku