Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Uwaga - Kradzież nr 2! - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140)
+---- Dział: EasySub (/Forum-EasySub-355)
+---- Wątek: Uwaga - Kradzież nr 2! (/Temat-Uwaga-Kradziez-nr-2-79624)

Strony: 1 2 3 4


Uwaga - Kradzież nr 2! - Marcopl2 - 08-11-2013 09:35

Witam, od razu ujmę że jestem zawodowo informatykiem, więc mniej więcej umiem zabezpieczyć swój komputer, ponad to od 10 lat nigdy nie spotkała mnie taka sytuacja, że koś przechwycił gdziekolwiek moje konto! Korzystam z zaszyfrowanych danych, ale przejdę od razu do konkretów!
Wstaje sobie pieknie rano, chciałem wypłacić pieniążki z EasySub a tutaj proszę - Ktoś już zrealizował na inne konto przelew Angry

Od razu napisałem e-mail o anulowanie przekazu bo sprawa jest jeszcze oczekująca. Mam nadzieje, że Easysub szybciej przeczyta moją wiadomość, niż zrealizują fałszywy przelew! Bądźcie ze mną.
Przepraszam z góry za mój styl pisma, ale zrozumcie moje zdenerwowanie 4
[Obrazek: 72896434539309864718.jpg]

Edit 9:39
Super po prostu, właśnie przed chwilą dostałem email:
[Obrazek: 69767349470757027039.jpg]



@edit 12:22
Przestrzegam innych, jednak mogło dojść do mojego błędu, okazało się, że miałem konto o takim samym haśle na witrynie freebiz.pl - Nie moge nikogo podejrzewać o kradzież, jednak lepiej używajcie innych haseł do programów w których zarabiacie.

Easysub poinformowało mnie, że nie długo wprowadzą nowe zabezpieczenia Smile.

Mam nadzieje, że wszyscy będziemy bezpiecznie wypłacać pieniądze Smile.


RE: Uwaga - Kradzież nr 2! - A$AP - 08-11-2013 09:39