Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
VPN czy VPS ? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarządzanie stronami Internetowymi (/Forum-Zarzadzanie-stronami-Internetowymi-358)
+--- Dział: Hostingi i Serwery (/Forum-Hostingi-i-Serwery-359)
+--- Wątek: VPN czy VPS ? (/Temat-VPN-czy-VPS-79213)



VPN czy VPS ? - KerPwn - 01-11-2013 17:25

Witam,
Na początku chciałbym zaznaczyć że jestem w tym zielony.
Potrzebuję czegoś z zmiennym IP do wykonywania akcji (zmiana IP -> wejście na stronę -> wejście do gry).
Gra jest na windowsa. Czy VPS mają zmienne IP ?
I jak ma się sprawa z VPN ? Da się je jakoś do tego wykorzystać ?


RE: VPN czy VPS ? - linoskoczek - 01-11-2013 17:39

VPS nie ma zmiennych IP, chyba, że sobie je dokupisz.
VPN też może nie mieć zmiennych IP, ale jeśli kupujesz VPN typu Hide My Ass czy Private Internet Access to masz dużo serwerów (czyli i IP) do wyboru.


RE: VPN czy VPS ? - Majka - 01-11-2013 17:48

Proponuje vpn z mojej sygnaturki - HMA, ponad 59000 zmiennych IP.
Płatny ok 40zł/miesiąc


RE: VPN czy VPS ? - KerPwn - 01-11-2013 17:48

A na jaka jest zasada działania VPN ?
Tzn łączę się przez program do ich maszyny jak to jest w vps lub dedykach czy może to działa jakoś inaczej ?


RE: VPN czy VPS ? - linoskoczek - 01-11-2013 22:27

Wszystko działa tak samo, tylko w programach typu HideMyAss masz bardzo duży wybór ilości serwerów. Jeśli kupisz VPS'a bądź dedyka będziesz musiał go odpowiednio skonfigurować, a potem jeszcze skonfigurować klient.


RE: VPN czy VPS ? - KerPwn - 02-11-2013 11:30

Jak wspomniałem akcja którą chce wykonać wymaga wejścia na gre która jest pod windowsa. HMA będę mógł tą gre pobrać ?