Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
przelewy od innych paypal - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Konta Bankowe (/Forum-Konta-Bankowe-449)
+--- Dział: Systemy Płatności Internetowych (/Forum-Systemy-Platnosci-Internetowych-206)
+---- Dział: PayPal (/Forum-PayPal-335)
+---- Wątek: przelewy od innych paypal (/Temat-przelewy-od-innych-paypal-79026)



przelewy od innych paypal - inka8969 - 30-10-2013 09:51

Jestem poczatkujaca w paypal .
Chciałabym się dowiedzieć jak to jest z przelewami od innych osób/serwisów? Duzo stron potrzebuje numer id paypal ale ja jestem w tym zupełnie zielona. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć Wink ?


RE: przelewy od innych paypal - Szaman1644 - 30-10-2013 09:59

Zakładasz PayPal poprzez meila i jeżeli ktoś ma ci zapłacić podajesz mu tego meila. Jeżeli ty chcesz zrobić przelew to druga zakładka i tam podajesz kwotę i meil osoby do której chcesz wyslać. Jakbyś miała więcej pytań to pisz Smile


RE: przelewy od innych paypal - marcel_kk - 30-10-2013 11:19

A więc nr ID to jest email podany podczas rejestracji.
Jak będziesz chciała wysłać pieniązki to zakładka:
- Wyślij pieniądze i najlepiej jako: "Wysyłam pieniądze krewnym lub znajomym"
wtedy PP nie pobierze prowizji od transakcji
Najlepiej jest zweryfikować konto, czyli połaczyć
konto bankowe z PP, unika sie wtedy nakładanych przez
PayPal ograniczeń na konto.


RE: przelewy od innych paypal - martucha123 - 08-11-2013 21:14

Czasami jest problem z wysyłaniem pieniędzy do innych użytkowników.Pisałam do PayPal kiedyś jednak do dziś nie wiem co jest tego przyczyną


RE: przelewy od innych paypal - Ramako - 09-11-2013 12:54