Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Proszę o tłumaczenie - dotyczy sklepu - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140)
+---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285)
+----- Dział: Tłumaczenia (/Forum-Tlumaczenia-8)
+------ Dział: Maile do Lockerz (/Forum-Maile-do-Lockerz-28)
+------ Wątek: Proszę o tłumaczenie - dotyczy sklepu (/Temat-Prosze-o-tlumaczenie-dotyczy-sklepu-7872)



Proszę o tłumaczenie - dotyczy sklepu - tymonowy - 29-05-2010 09:32

Hey there,

Thanks for contacting us.

Now that SHOP has launched, all members worldwide are able to browse,
but only U.S. members are able to make purchases. We are doing
this
because we?re still working out customs issues, and it?s important to
us
to find ways to minimize taxes and fees for our non-U.S. members.
Getting a package with a huge bill attached is NOT the kind of
experience we want to provide for any of our members! While we
are
addressing these pre global launch issues, we will continue our
monthly
redemption events for the entire Lockerz global community. Thank you
for
your patience -- we are working hard to launch SHOP worldwide, and we
will keep you updated on our progress.

Lockerz Support
Pittsburgh, PA
[email protected]
[/i]


RE: Proszę o tłumaczenie - dotyczy sklepu - reedo - 29-05-2010 09:56

Cytat:Hey there,

Thanks for contacting us.

Now that SHOP has launched, all members worldwide are able to browse,
but only U.S. members are able to make purchases. We are doing
this because we?re still working out customs issues, and it?s important to
us to find ways to minimize taxes and fees for our non-U.S. members.
Getting a package with a huge bill attached is NOT the kind of
experience we want to provide for any of our members! While we
are addressing these pre global launch issues, we will continue our
monthly redemption events for the entire Lockerz global community. Thank you for your patience -- we are working hard to launch SHOP worldwide, and we will keep you updated on our progress.

Cytat:Hej,

dzieki za skontaktowanie sie z nami.

Teraz gdy uruchomilismy SHOP, wszyscy uzytkownicy z calego swiata moga go przegladac, ale tylko mieszkancy USA moga w nim dokonywac zakupow. Zrobilismy tak, poniewaz caly czas pracujemy nad rozwiazaniem problemu z dodatkowymi opłatami i podatkami, ktore sa nakladane na paczki uzytkownikow z poza USA. Otrzymanie paczki wraz z olbrzymim rachunkiem nie jest czyms, co chcemy by doswiadczali nasi uzytkownicy. Podczas gdy bedziemy pracowac nad rozwiazaniem tej niedogodnosci, bedziemy dalej przeprowadzac comiesieczne restocki dla calej spolecznosci Lockerz..