Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Jak prowadzić wartościowego fanpage'a - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248)
+--- Wątek: Jak prowadzić wartościowego fanpage'a (/Temat-Jak-prowadzic-wartosciowego-fanpage-a-78464)



Jak prowadzić wartościowego fanpage'a - nivek0 - 20-10-2013 16:32

Witam!
Pytanie jak w temacie:

No dobra, siedzę na tym forum od pierona czasu, czas się za coś zabrać... bukmacherka za pół roku jak skończę osiemnachę, no to trzeba coś innego.
Uczyłem się html i css oraz w tej chwili "studiuję" js, ale jestem za zielony, żeby coś na tym zarobić.

Dlatego wpadłem na pomysł prowadzenia fanpage. Niszę jako tako znalazłem, w obu moich [podobnych] pomysłach jest cisza jeśli chodzi o takie stronki. No wiadomo, nie robię tego dla kasy teraz, chce troche się podzielić z innymi śmiesznymi obrazeczkami, może zrobić jakiś konkursik... Traktuję jako 'zapełniacz czasu'

Jednakże nie o to chodzi...

Jak skutecznie i może z lekkim humorkiem prowadzić taki fanpage, nie ma być gimbusiarski, celuję do graczy, nie dzieci-graczy. Co ile dodawać posty, jak je formułować i o jakiej treści. Trzeba mi jakiegoś złotego środka. Liczę tutaj na was, może ktoś już dodał jakiś poradnik, który umknął mi przed oczami, albo ktoś już po prostu siedzi w tej robocie.

Byłbym na prawde wdzięczny za uchylenie rąbka jakiegokolwiek tricku.

Wiem jak pozyskać puste/pełnowartościowe like, tylko chodzi mi o prowadzenie tej 'imprezy'.

Z góry dzięki


RE: Jak prowadzić wartościowego fanpage'a - michaloo22 - 09-11-2013 21:31