Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
[PPA+] Dziennik HaoKakao - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: [PPA+] Dziennik HaoKakao (/Temat-PPA-Dziennik-HaoKakao-77349)



[PPA+] Dziennik HaoKakao - HaoKakao - 02-10-2013 11:04

Cześć, nazywam się Bartek, mam 20 lat i jestem studentem na kierunku azjatyckim ;) Zakładam ten dziennik, aby jakoś bardziej się zmotywować, albo jeszcze więcej ogarnąć to co mam w głowie. Działam na PPA już od miesiąca, wcześniej do takiego zarabiania podchodziłem sceptycznie i z niedowierzaniem. Wszystko dokładnie zaczęło się na początku września, zacząłem wertować różne fora o zarabianiu z PPA, to tu to tam, zauważyłem, że są mentorzy, którzy Cie jakoś wkręcą w smykałkę PPA. Niestety nie skorzystałem, czułem że jeżeli sam do wszystkiego dojdę bez niczyjej pomocy, to więcej się nauczę i osiągnę. Czytałem, tworzyłem, ulepszałem... samo ogarnięcie wszystkiego zajęło mi prawie tydzień, dziennie parę godzin czytania i dochodzenia do nowych wniosków i pomysłów. Oczywiście do tej pory czytam i staram się jak najwięcej wyciągnąć z każdej informacji.

Z początku zrobiłem z 8 nisz, wszystkie na jednym koncie YT (chyba wiecie co się stało) miałem jakieś wejścia itp. ale pobranie aby wpadło to był cud.