Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Pozycjonowanie bloga na blogspot w google - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarządzanie stronami Internetowymi (/Forum-Zarzadzanie-stronami-Internetowymi-358)
+--- Dział: Bloger, Blogspot i inne blogi (/Forum-Bloger-Blogspot-i-inne-blogi-361)
+--- Wątek: Pozycjonowanie bloga na blogspot w google (/Temat-Pozycjonowanie-bloga-na-blogspot-w-google-76448)

Strony: 1 2


Pozycjonowanie bloga na blogspot w google - oskarkxyz - 15-09-2013 22:32

Witam.

Jestem zielony jeżeli chodzi o PPA, a jeszcze gorzej u mnie z promowaniem/pozycjonowaniem. Może mi ktoś wytłumaczyć jak się pozycjonuje stronę w google i czy google w ogóle pozwala na pozycjonowanie blogów z blogspot?

Jeżeli wpiszę w google "<mojastrona>.blogspot.com to w ogóle czegoś takiego nie ma, a jak wpiszę "site:<mojastrona>.blogspot.com to wyskakują mi posty z mojego bloga. Jeśli mógłby ktoś mi to wytłumaczyć to byłbym wdzięczny i z góry proszę o wyrozumiałość.

Pozdrawiam.


RE: Pozycjonowanie bloga na blogspot w google - makingmoney - 15-09-2013 23:56

...


RE: Pozycjonowanie bloga na blogspot w google - hertia - 16-09-2013 04:28

Sprawdź jeszcze tematy coś tam jest o SEO i pozycjonowaniu :

http://zarabiam.com/Temat-SEO-Biblia-Pozycjonowania-75040
http://zarabiam.com/Temat-Poradnik-Darmowy-poradnik-do-pozycjonowania-SEO-75344


RE: Pozycjonowanie bloga na blogspot w google - oskarkxyz - 16-09-2013 05:31

Wolę pójść na żywioł i sam się dokształcać. Wiadomo, będzie trudniej, ale zawsze to jakaś satysfakcja. Dziękuję za odpowiedzi Smile


RE: Pozycjonowanie bloga na blogspot w google - oskarkxyz - 16-09-2013 10:58