Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Opinie na temat liquidów do e papierosa - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-10)
+--- Wątek: Opinie na temat liquidów do e papierosa (/Temat-Opinie-na-temat-liquidow-do-e-papierosa-76381)

Strony: 1 2 3 4


Opinie na temat liquidów do e papierosa - Driver494 - 14-09-2013 16:55

Witam wszystkich.
Chciałbym, żebyście się w tym temacie podzielili ze mną i innymi użytkownikami forum opiniami na temat liquidów do e papierosów. Sam jestem w tym początkujący i nie bardzo wiem od czego zacząć. Póki co mam smak arbuzowy Liqueen'a. Całkiem niezły tyle, że szybko się nudzi.

Co sądzicie o mietowym, wanilowym lub wiśniowym? (właśnie te smaki mnie interesują Smile)

EDIT. Przy okazji. Jaki typ clearomizera z gwintem 510 polecacie? Czy grzałki z knotami są gorsze?


RE: Opinie na temat liquidów do e papierosa - Delikarolz - 14-09-2013 16:59

moj kolega zawsze dodaje ciutke wody i ma wiecej Smile osobiscie wiem ze mietowy lubi najwiecej osob wraz ze mna, wisniowy niedobry !


RE: Opinie na temat liquidów do e papierosa - damianus627 - 14-09-2013 17:01

Po co udawać że się pali? Już lepiej fajki kupić.


RE: Opinie na temat liquidów do e papierosa - Driver494 - 14-09-2013 17:03

(14-09-2013 17:01)damianus627 napisał(a):  Po co udawać że się pali? Już lepiej fajki kupić.

Tak się składa, że mi odpowiada coś takiego. Nie chce się wracać do analogów, nie śmierdzą i nie syfi się organizmu. Dla mnie to takie mniejsze zło. Smile


RE: Opinie na temat liquidów do e papierosa - Madroxx - 14-09-2013 17:05