Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Nowicjusz w Ppa - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Uploading (/Forum-Uploading-282)
+--- Dział: Dyskusja o Uploadzie (/Forum-Dyskusja-o-Uploadzie-286)
+--- Wątek: Nowicjusz w Ppa (/Temat-Nowicjusz-w-Ppa-76250)



Nowicjusz w Ppa - artur1000 - 11-09-2013 21:33

Witam.
Mam zamiar,zacząć zarabiać na Ppa,ale jestem kompletnie "zielony".
Jak stawiać pierwsze kroki? od czego zacząć?
Ma to być w następującej kolejności:
-blog-ale jak go zrobić,zrobić może i nie problem ,ale jak go wypozycjonować i inne detale,kupno domeny itd?
-nisze-jak i skąd brać takie nisze,czy muszę mieć wiedzę programistyczną aby taki powiedzmy "hack" zrobić czy mogę je zdobyć z internetu ?
-Jeśli miał bym zamiar coś uploadować na forach warezowych to mają to być legalne pliki,czy tam jakieś gry,nisze do gier przejdą.

Jaki konkretnie pierwszy krok zrobić i jaką niszę,nie chodzi o gotową,ale przykładowo czy zacząć od gier,filmów hacków,muzyki?
Zachęcam do dyskusji i prosił bym o pomoc,dziękuję.


RE: Nowicjusz w Ppa - Kubixowy - 11-09-2013 21:50

Napisz do jakiegoś mentora, który Ci pomoże Smile


RE: Nowicjusz w Ppa - MixKosa - 11-09-2013 22:08

Mogę ja pomóc tobie jeśli chcesz wytłumaczą co i jak ale to za ref jeśli chcesz ode mnie pomoc, trochę w tym już siedzę. Napisz do mnie na PW. Wink


RE: Nowicjusz w Ppa - artur1000 - 11-09-2013 22:26

A rozumiem,tylko że się głupio spytam co to jest pw.
Podstawowe pytanie,na jakim serwisie zarabiasz,jest to firecash,czy jakiś inny.
Bo mam zamiar zarejestrować się z polecenia "digtiona"i to zrobię bo nie chcę go wykiwać.