Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
IO Error Ocured cały czas - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+---- Dział: FireCash (/Forum-FireCash-278)
+---- Wątek: IO Error Ocured cały czas (/Temat-IO-Error-Ocured-caly-czas-76046)



IO Error Ocured cały czas - domagalag - 08-09-2013 07:15

Jestem początkujący, zarejestrowałem się na Firecash, lecz za każdym razem gdy chcę wgrać plik to po kilkunastu sekundach wgrywania wyskakuje komunikat: IO Error Ocured...

I tak 15 razy już próbowałem i nawet 1 Mb pliku nie wgra tylko wyskoczy takie cuś.

Dlaczego tak i co z tym zrobić? Czy raczej skasować konto bo nie uda się już tam żadnego pliku wgrać?


RE: IO Error Ocured cały czas - Devil877 - 08-09-2013 08:28

zobacz czy tak samo jest przez flash upload


RE: IO Error Ocured cały czas - Qwik - 08-09-2013 08:51

Spróbuj przez bramkę proxy.


RE: IO Error Ocured cały czas - domagalag - 08-09-2013 12:18

Próbowałem i nie pomaga, używałem Mozilli i Opery oraz Flashowej Uploadarki i na innym IP,

Lecz dodać można pliki do 1GB, więc dodaje dużo mniejszy, tak się dzieje gdy dodaje plik.rar o rozmiarze 707 Mb. Natomiast na próbę wrzuciłem plik zwykły 6 Mb i wgrało go bez problemu, a ten 706 Mb to góra do 1 Mb upload dojdzie i potem stop IO Error Ocured. Wykrywają podczas uploadu, że wgrywam film spakowany w rarze i to przez prawa autorskie?


RE: IO Error Ocured cały czas - makingmoney - 08-09-2013 13:34

...


RE: IO Error Ocured cały czas - domagalag - 08-09-2013 18:26