Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Poszukuję mentora - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Poszukuję mentora (/Temat-Poszukuje-mentora-76007)



Poszukuję mentora - oskarkxyz - 07-09-2013 13:15

Witam.

poszukuję mentora w sprawie PPA. Jestem w tym zielony, ale nie głupi, więc szybko się uczę Smile Przeczytałem już kilka poradników, jednakże nadal mam kilka pytań. Jeżeli jest ktoś chętny udzielić mi pomocy to proszę o PW.

Pozdrawiam.

//jeżeli znajdzie się mentor to zedytuję post.


RE: Poszukuję mentora - hertia - 07-09-2013 13:18

Sprawdź ten dział

http://zarabiam.com/Temat-Szukasz-mentora-Zajrzyj-59806


RE: Poszukuję mentora - oskarkxyz - 07-09-2013 13:19

Ogromne dzięki. Szukałem po całym forum i nie mogłem tego znaleźć, a wszędzie "na forum jest pełno mentorów". Dostajesz ode mnie reputa za pomoc Smile

//edit czym się różni ppa od ppd? Znam rozwinięcie tych skrótów, a mimo wszystko...

Jeżeli na blogu będę wrzucał link do downloadu to bęzie to ppd? (firecash)


RE: Poszukuję mentora - hertia - 07-09-2013 13:23

PPA to ktoś żeby pobrać musi wykonać akcje wypełnić oferte lub wysłać smsm i za to dostajesz kase a w ppd to dostajesz kase jeśli plik został pobrany ileś razy. Tak szerzej PPA czy PPD to jest to samo ale w Polsce się to dzieli.

Pewnie tak ale chodz ci o hostingi ppd czy ppa?


RE: Poszukuję mentora - oskarkxyz - 07-09-2013 13:37

Nie mam pojęcia. Mam bloga na blogspot.com, pliki będę wrzucał na firecash, a następnie link na bloga. Chyba tak to działa, ale pewien nie jestem. Już poszukuję mentora Smile