Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Sejfik.com - tworzymy łańcuszek dla nowych. - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Sejfik.com - tworzymy łańcuszek dla nowych. (/Temat-Sejfik-com-tworzymy-lancuszek-dla-nowych-75249)



Sejfik.com - tworzymy łańcuszek dla nowych. - skillz - 26-08-2013 00:46

Witam,
jestem nowy w serwisie sejfik.com i tak jak każdy chcę dorobić, ale jak wiadomo na takich serwisach trudno sobie poradzić samemu, więc stąd ten pomysł. Oczywiście jest multum tematów i informacji, że jak zostaniesz refem 'to, to i tamto, i jak wielką pomoc uzyskasz, po rejestracji z refa...'. Jednak tak na dobrą sprawę o jaką pomoc tu chodzi, wszystko w języku polskim, wszystko ładnie wytłumaczone, jednak 'mentor' nie doda Ci refów...

Od razu piszę tutaj, że nie chce wyłudzać refów, chce się dowiedzieć ile osób byłoby chętnych w takiej zabawie..., bo chyba tak to można nazwać Wink

Temat będzie non-stop monitorowany i wszystko będzie codziennie uaktualniane.

Ci co chcą wziąć udział w piramidce proszę pisać w info postach, jak będzie chociaż z 5 chętnych na początek to wystartujemy Big Grin.