Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Pytanie o PPA - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Uploading (/Forum-Uploading-282)
+--- Dział: Dyskusja o Uploadzie (/Forum-Dyskusja-o-Uploadzie-286)
+--- Wątek: Pytanie o PPA (/Temat-Pytanie-o-PPA-74350)



Pytanie o PPA - DeoRIP - 11-08-2013 14:32

No i tu moje pytanie który portal jest lepszy Astrocash czy Firecash.
Chciałbym wiedzieć czemu dany portal jest lepszy jeśli mi go polecasz i czemu ten 2 jest gorsz. Od razu mówię że w PPA jestem zielony Smile

Proszę o pełne wypowiedzi żeby coś wnosiły do tematu.


RE: Pytanie o PPA - haggard - 11-08-2013 14:38

Skoro jesteś zielony to nie zrobi Ci większej różnicy z którego z tych portali skorzystasz.


RE: Pytanie o PPA - rozekrr - 11-08-2013 14:38

Kolejny, skoro kolego w temacie PPA jesteś zielony to masz od tego dział aby go przeczytać i być kolorowy.
Co do serwisu, sam musisz wybrać, ten na start daje więcej, ten mniej... Ten ma lepszy support, ten gorszy.

Poczytaj opinie i się zgłoś... Ja na Twoim miejscu sprawdził bym ten i ten Wink


RE: Pytanie o PPA - lord21 - 11-08-2013 15:00

Jeżeli chodzi o stawki, wiadomo że Astrocash.org
Jeżeli chodzi o support nie wiem jak jest z firecash ale w Astrocash jest naprawdę ciężko.
Jeżeli chodzi o mentorów to moim zdaniem każdy mentor powie ci to samo więc różnicy niema.
A i świat się nie kończy na Firecashu czy Astrocashu, są jeszcze inne dobre serwisy. Smile


RE: Pytanie o PPA - TastemanPL - 11-08-2013 15:01

Każdy serwis daje inne korzyści tak jak mówił rozekrr . Trzeba spokojnie siąść i wybrać który bardziej odpowiada Fc Ac może HC Big Grin


RE: Pytanie o PPA - Szaman1644 - 11-08-2013 15:10