Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Hotfile, uploading- pytania od poczatkujacego - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Uploading (/Forum-Uploading-282)
+--- Dział: Pay Per Download (/Forum-Pay-Per-Download-178)
+--- Wątek: Hotfile, uploading- pytania od poczatkujacego (/Temat-Hotfile-uploading-pytania-od-poczatkujacego-74027)



Hotfile, uploading- pytania od poczatkujacego - boss_ag - 05-08-2013 16:42

Witam, tak jak w temacie napisałem jestem w tym zielony i mam do Was parę pytań a mianowicie
1.Czy pieniądze są naliczanie dopiero w momencie wypełnienia pola "informacje odnośnie wypłaty" czy można uploadowac przez jakiś czas bez podawania konta paypal
2. Czy za jakiś czas można zmienić konto paypal, czy przypisanie jest stale ?
3. Czy za każde, nawet pojedyncze pobranie jest naliczana kwota, czy musi być osiągnięty jakiś próg ?

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomocne odpowiedzi Smile


RE: Hotfile, uploading- pytania od poczatkujacego - v3XeR - 05-08-2013 17:03

1. można uploadowac przez jakiś czas bez podawania konta paypal
2. można zmieniać
3. za każde pojedyńcze


RE: Hotfile, uploading- pytania od poczatkujacego - boss_ag - 05-08-2013 17:10

Czyli jeśli dobrze zrozumiałem to gdy zarejestruje się na hotfile, nie podając konta paypal i będę uploadowal pliki to za każde pobranie powinienem mieć naliczana kwotę ?
Chodzi mi tu o to, ze mam w tym momencie 2 pobrania a zarobek równy 0 i pytam bo nie wiem czy trzeba mieć więcej ściągnięć czy po prostu coś źle zrobiłem bądź czegoś nie zrobiłem Smile


RE: Hotfile, uploading- pytania od poczatkujacego - sewirus - 05-08-2013 21:11

a hotfile przypadkiem to nie PPS? Xpokerface