Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Szukam typera. - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Forum Bukmacherskie (/Forum-Forum-Bukmacherskie-284)
+--- Dział: Bukmacherstwo (/Forum-Bukmacherstwo-204)
+--- Wątek: Szukam typera. (/Temat-Szukam-typera-73705)

Szukam typera. - santino52 - 31-07-2013 07:27

Witam.
Gram od kilku lat on- line, e chwili obecnej Fortuna.pl.
Jednak od kilku miesięcy przystopowałem, przyznam się szczerze, że w tamtym roku miałem kilka trafień, jednak ogólnie na to patrząc to mam tyły.
Piszę temat dlatego, gdyż szukam dobrego typera, który mógłby pomóc.Jestem na niewysokiej rencie i jak wiadomo kasy nie wystarcza.
Typera szukam na zasadzie ja obstawiam, a w przypadku wygranej dzięlę się wygraną % do uzgodnienia.
Tak napisałem ten post, gdyż nie wiem, czy ktoś taki się znajdzie w dzisiejszych czasach?....
Przeważnie grywam w Piłkę nożną, a tam jest wiele niespodzianek, gdzieś zapewne robiłem błąd.
Ja ze swojej strony gwarantuję uczciwość.

Pozdrawiam serdecznie.

RE: Szukam typera. - mareczek - 31-07-2013 08:03

Gieldatypow.pl a najlepiej forum.bukmacherskie.com, na tym drugim znajdziesz w dziale vip typy lub typy ze statystykami dobrych typerow, wystarczy z nimi grac i czekac na typy podawane przez najlepszych, polecam temat wonderkido czy gemsetmecz, a w dziale vip typy goscia ktory podaje typt z kolarstwa Smile

RE: Szukam typera. - santino52 - 31-07-2013 11:07

Dziękuję Ci serdecznie mareczek za podpowiedz, napewno zajrzę i się zarejestruje, jeśli będzie taka potrzeba.
W chwili obecnej nie stać mnie na to by grać grubo, zresztą nie na tym to raczej polega, jeśli będą efekty postaram się jakoś zrewanżować.