Lockerz rozwiewa wątpliwości? - Tech - 04-01-2010 12:56
Cytat:Hey everyone. B-Coz here. I've prepared this bulk response to answer the most
common questions we're getting about December's redemption. Please know that
I'm reading every email and taking note of every issue, every thank you, and
every complaint. Our crew worked around the clock to get PTZPLACE.LOCKERZ.COM
ready for everyone before the end of the month. So far most of the feedback has
been positive but we're also well aware of the fact that many of you
unfortunately still had trouble redeeming.
If you kept getting kicked back to the main page, the prize that you tried to
redeem was already Fresh Out and out of stock - even though it appeared to be
redeemable when you clicked it. We're sorry about this glitch. We've added
thousands of new prizes and because the redemptions are so popular, many of
these items become unavailable due to huge demand.
If you redeemed successfully, and you're worried because your PTZ weren't
deducted (or were deducted and suddenly came back) and you haven't received
your receipt yet, you will receive an email about your redemption this week.
And PTZ will be adjusted once we get to processing your order.
We're also aware that some of you had login issues. We will be looking into the
error messages that some of you received when logging in. To our international
members that were upset about the time that we restocked PTZ Place, please know
that we did everything we possibly could to restock earlier but we were pressed
for time with the end of the month approaching and had to deliver on the
promised December restock.
If you had problems entering your full address or phone number, please make
sure your info is accurate in your Settings. You'll be notified by email if
there is a problem with your shipping info.
There were no "waves" in this redemption but you will have another chance to
redeem in January. And, if you were unable to successfully redeem, we can't
send you the prize you want and simply deduct your PTZ. Sorry. All prizes must
be redeemed through the website!
All of your legitimately earned PTZ will remain in your account for 12 months
from the date they were earned. We've been restocking PTZ Place on a monthly
basis while the site is in beta. Eventually, once we launch the full site in
early 2010, there won't be any restocks. We'll have a constant inventory or
prizes. Not to mention an online store too. The PTZ value of prizes will be
increase but there will be MANY more ways to earn PTZ at Lockerz when the full
site is launched so it will be much easier to rack up PTZ.
But, until then, there will be this monthly PTZ Place replenishment and we'll
be constantly fine tuning things to make the redemption experience better for
you. And please know that the prizes at PTZ Place will always rotate so the
same items won't return month after month. Prizes will most likely be a mix of
old favorites and new surprises.
Lockerz is still in beta right now and is still a work in progress. We're just
a bunch of people trying to build a really awesome website that is far from
perfect at the moment but will absolutely rock once we're done! All of you are
basically helping us test this out, and make it better, so we can officially
launch the full version of Lockerz in 2010. We appreciate this and ask that you
just stick with us if you were unable to redeem this time. You're going to love
the improvements we make to Lockerz in the months to come. We're sure, in the
future, you'll receive a prize you love, and we look forward to presenting you
with more ways to earn and spend PTZ at Lockerz!
Lockerz Support
Pittsburgh, PA
[email protected]
Hah, napisałem do nich tylko jedno zdanie, a tak się chłopaki rozpisały
Wstawione na prośbę.
Skończyłem tłumaczyć. Nie jest to arcydzieło, ale nie mam siły tego ulepszać, mam nadzieję, że ogólny sens uchwyciliście : )
Cytat:Cześć wszystkim. Z tej strony B-coz. Przygotowałem tę odpowiedź w związku z najczęściej pojawiającymi się pytaniami na temat grudniowego restocku. Proszę wiedzcie, że przeczytałem każdy email i zapisałem sobie każde pytanie, podziękowania i skargi. Nasza ekipa pracowała bardzo ciężko by przygotować stronę PTZPLACE.LOCKERZ.COM dla wszystkich do końca miesiąca. Jak dotąd większość wiadomości o nowej stronie była pozytywna, jednak jesteśmy świadomi faktu, że wielu z was wciąż ma problemy z zamawianiem przedmiotów.
Jeśli jesteś ciągle wyrzucany na główną stronę to znaczy, że nagroda którą próbujesz zamówić jest już wyczerpana ? nawet jeśli wydaje się być dostępna gdy na nią klikasz. Przepraszamy bardzo za tą usterkę. Dodaliśmy tysiące nowych nagród, jednak uzupełnienia są tak popularne, że wiele z tych przedmiotów stało się szybko niedostępnych z powodu dużego nacisku na nie.
Jeśli udało ci się skutecznie zamówić nagrodę i martwisz się tym, że twoje punkty nie zostały odjęte (lub zostały, a potem nagle wróciły) i nie otrzymałeś jeszcze swojego potwierdzenia to powinieneś otrzymać email o twoim zamówieniu jeszcze w tym tygodniu. Twoje punkty także zostaną prawidłowo skorygowane kiedy twoje zamówienie będzie w toku.
Jesteśmy także świadomi, że niektórzy z was mieli problemy z logowaniem. Będziemy zajmować się wyskakującym wiadomościom z błędami, które niektórzy otrzymali przy próbie zalogowania. Do naszych międzynarodowych użytkowników, którzy byli niezadowoleni z godziny kiedy strona PTZPLACE wystartowała ? proszę zrozumcie, że robiliśmy wszystko co było możliwe by restock odbył się wcześniej, jednak kończył nam się czas do końca miesiąca, a musieliśmy zrobić zapowiedziany grudniowy restock.
Jeżeli miałeś problemy (błędy) z wpisaniem swojego pełnego adresu lub numeru telefonu proszę upewnij się, że właściwe dane znajdują się w zakładce ?ustawienia? (Settings). Będziesz poinformowany emailem jeśli będą problemy z twoim adresem dostawy.
Nie będzie żadnych ?fal? (uzupełnień) podczas tego restocku, ale będziesz miał kolejną szansę na zamówienie czegoś już w styczniu. I jeśli jesteś niezdolny do właściwego zamawiania nie będziemy mogli wysłać nagrody którą chcesz. I po prostu odliczymy twoje punkty. Przepraszamy. Wszystkie nagrody muszą być zamówione bezpośrednio przez naszą stronę.
Wszystkie twoje legalnie zdobyte punkty pozostaną na twoim koncie przez 12 miesięcy od daty której zostały zdobyte. Rostocki trwają tylko chwilę i są robione co miesiąc, gdyż strona jest w fazie beta. Ostatecznie gdy strona w pełni wystartuje we wczesnym roku 2010, nie będzie już żadnych restocków! Będzie stały zapas nagród. Nie wspominając także o sklepie online. Nagrody będą kosztowały więcej PTZ, ale będzie WIELE więcej sposobów na ich zarabianie na Lockerz, gdy strona w pełni wystartuje, więc będzie dużo prościej uzbierać więcej punktów.
Jednak zanim to nastąpi będzie w tym miesiącu uzupełnienie zasobów PTZ Place (restock) i będziemy ciągle ulepszać rzeczy by zamawianie nagród stało się dla was lepsze. I proszę wiedzcie, że nagrody na PTZ place zawsze będą się zmieniać, więc takie same przedmioty nie będą wracać z miesiąca na miesiąc. Nagrody najprawdopodobniej będą wymieszane pomiędzy najpopularniejszymi ze starych i nowymi niespodziankami.
Lockerz ciągle jest w fazie beta i ciągle trwają prace. Jesteśmy tylko garstką ludzi starających się zbudować naprawdę fantastyczną stronę, lecz jak na tę chwilę jeszcze daleko jej do doskonałości, jednak naprawdę będzie wymiatać gdy skończymy! Zasadniczo wszyscy z was pomagają nam testując stronę i robiąc ją lepszą, więc możemy oficjalnie wystartować z pełną wersją Lockerz już w 2010. Doceniamy to i prosimy byście dalej trzymali z nami, nawet jeśli nie udało wam się niczego zamówić tym razem. Na pewno pokochacie ulepszenia które wprowadzimy w przeciągu nadchodzących miesięcy. Jesteśmy też pewni, że w przyszłości wszyscy otrzymają nagrodę, którą chcą dostać i patrzymy naprzód by zaprezentować wam nowe możliwości zarabiania i wydawania swoich PTZ na Lockerz!
RE: Lockerz rozwiewa wątpliwości? - cvx - 04-01-2010 15:07
więc restock w styczniu :O
RE: Lockerz rozwiewa wątpliwości? - turbocwaniak - 04-01-2010 15:29
restock w styczniu... kolejne "nocki" nadchodzą...?
RE: Lockerz rozwiewa wątpliwości? - mikobro - 04-01-2010 15:36
Huuu...
Ulżyło mi, juz myslełem że zrobili nas w konia z restockiem grudniowym i nie dostatniemy zamówionych nagród a tu jednak niespodzianka Ja jak narazie nie dostalem jeszcze emeila ale jak mowia ze w tydzien kazdy powinien dostac to mają jeszcze 3 dni
RE: Lockerz rozwiewa wątpliwości? - cvx - 04-01-2010 19:26
Chyba news by sie o Tym przydał
RE: Lockerz rozwiewa wątpliwości? - xPietrek - 04-01-2010 19:52
Noo fajnie by było. No i piszą o nagrodach 24/7 i większej ilości możliwości zdobycia PTZ. Super wiadomość.
Masz + bo mi humor poprawiłeś
RE: Lockerz rozwiewa wątpliwości? - mikobro - 04-01-2010 21:09
Większa ilość zdobycia PTZ bedzie ale bedzie rowniez 7/8 razy wyższa cena przedmiotów
Polecam przeczytac watek Admina o nadchodzącym oficjalnym otwarciu Lockerz
RE: Lockerz rozwiewa wątpliwości? - Magnus - 04-01-2010 21:10
ale sie napisali lol jak nagrody beda 24/7 to pewnie beda drogie bo nie dali byrady z wysylka
RE: Lockerz rozwiewa wątpliwości? - goly7 - 04-01-2010 21:21
No tak, ale będzie więcej sposobów zarabiania. Według mnie - bardzo miło Najgorzej będzie gdy przy otwieraniu pełnej wersji Lockerz trzeba będzie czekać i prawdopodobnie zabiorą nam punkty. Wszystko od nowa.
RE: Lockerz rozwiewa wątpliwości? - cvx - 04-01-2010 21:22
ja bym chciał by pomnożyli liczbę ptz których mamy teraz
|