Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
kupno hostingu i domeny - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Uploading (/Forum-Uploading-282)
+--- Dział: Dyskusja o Uploadzie (/Forum-Dyskusja-o-Uploadzie-286)
+--- Wątek: kupno hostingu i domeny (/Temat-kupno-hostingu-i-domeny-71474)



kupno hostingu i domeny - dxdawid - 21-06-2013 21:56

Witam.

Obecnie mam bloga na blogspocie i zamierzam kupic wlasny hosting i domenę i mam kilka pytań, ponieważ jestem zielony w tych sprawach :-)

Jak kupie hosting np na az.pl to w jakiej postaci go dostane? I gdzie to edytować?
To samo z domena kupie .com i jak ja podlaczyc do hostingu?
Jak dodać do wordpressa to wszystko?

Pozdrawiam. :-)


RE: kupno hostingu i domeny - separacja - 21-06-2013 22:11

Kupujesz domenę, przykładowo zarabiam.com
Kupujesz hosting i w ustawieniach wpisujesz domenę zarabiam.com
W serwisie, w którym kupiłeś domenę wchodzisz w ustawienia domeny i robisz przekierowanie DNS na hosting az.pl. O ile dobrze pamiętam w przypadku az.pl jest to ns10.az.pl , ns11.az.pl, ns12.az.pl.
WordPressa zawsze instaluje ręcznie - nie umiem się obsługiwać autoinstalatorem, jestem idiotą.

Po zrobieniu powyższych punktów musisz zainstalować silnik bloga, w tym przypadku WordPress tak jak napisałeś. Wchodzisz na hostingu w konta FTP i tworzysz nowe lub kopiujesz dane tego, który jest już utworzony.
Ściągasz np. FileZille lub Total Commandera i tam logujesz się za pomocą danych podanych na stronie, ściągasz wordpressa z oficjalnej strony (wordpress.org), a następnie wszystkie pliki wrzucasz do głównego katalogu.

//
wordpress.org*


RE: kupno hostingu i domeny - dxdawid - 21-06-2013 22:44