Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
[Rozwiązane]Szansa na nagrodę i kilka innych pytań - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140)
+---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285)
+----- Dział: Pytania dotyczące Lockerz.com (/Forum-Pytania-dotyczace-Lockerz-com-4)
+----- Wątek: [Rozwiązane]Szansa na nagrodę i kilka innych pytań (/Temat-Rozwiazane-Szansa-na-nagrode-i-kilka-innych-pytan-7101)

Strony: 1 2 3


[Rozwiązane]Szansa na nagrodę i kilka innych pytań - Radziok - 14-05-2010 16:36

Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie kilka pytań. Nie znam się jeszcze tak dobrze na tym wszystkim jak Wy, więc pytam:
1. Czy mam szansę na kupno bonu do Amazon.co.uk bądź PayPal?
2. Wiadomo już coś o majowym restocku?
3. O co chodzi z tymi autofillami, makrami itp.?
Z góry dziękuję za pomoc.


RE: Szansa na nagrodę i kilka innych pytań - mar97 - 14-05-2010 16:40

1. Tak
2.Nie
3. Chodzi o to, że masz auto uzupełnianie w czasie restocków


RE: Szansa na nagrodę i kilka innych pytań - sznikers99 - 14-05-2010 16:50

makra autofill i greasemonkey same uzupelniaja twoje dane na stronie wybierania nagrody np tam gdzie jest kraj miasto polska itd te programy robia to same niestety autofill i malpka nie zawsze dzialaja na ostatnich restockach wogole a z makrem nie wiem jeszcze nie sprawdzalem ale powinno byc wszystko git


RE: Szansa na nagrodę i kilka innych pytań - Bolt - 14-05-2010 17:12

Tu masz link do autofilla, który ostatnio działał a powinien działać również w maju bo to bardzo dobra regułka: