Odpowiedz Lockerz... - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140) +---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285) +----- Dział: Ogólnie o Lockerz (/Forum-Ogolnie-o-Lockerz-20) +----- Wątek: Odpowiedz Lockerz... (/Temat-Odpowiedz-Lockerz-7001) |
Odpowiedz Lockerz... - SilverNight - 12-05-2010 15:05 Witam ze względu,że Od paru Dni Lockerz nie działa mi tylko po zalogowaniu Psiak się pokazuje postanowiłem napisać do Lockerz .... Po napisaniu czekałem na odpowiedz aż wkońcu dotarła Oto Ona : ENG Hey there, Thanks for contacting us. Please clear your cookies and cache, then attempt to login again; alternatively try to access Lockerz in an alternative browser. If the issue persists and you have a dynamic IP address, attempt to obtain a new IP address by turning your modem off and then back on. If your ISP supplies you with a dynamic address, then your IP address should have changed. If you continue to experience difficulties, please attempt resetting your password at http://www.lockerz.com/forgot. Once you've changed your password, it may a few minutes to update before you can login. If the issue persists, please reply to this email and we'll try our best to get your account working soon. Thanks for being part of the Lockerz community. Lockerz Support Pittsburgh, PA [email protected] PL(Translator) Cześć, Dzięki za kontakt. Proszę usunąć pliki cookie i pamięć podręczną, a następnie próby logowania, ewentualnie próby uzyskania dostępu do Lockerz w innej przeglądarce. Jeśli problem nadal występuje i masz dynamiczny adres IP, próbował uzyskać nowy adres IP obracając modemu się, a następnie z powrotem. Jeśli usługodawca internetowy dostarcza Ci dynamiczny adres, to adres IP powinien się zmienić. Jeśli nadal występują problemy, prosimy spróbować zresetować hasło w http://www.lockerz.com/forgot. Po zmianie hasła, może kilka minut, zanim będzie można zaktualizować logowania. Jeśli problem nie ustąpi, należy odpowiedzieć na ten e-mail, a my postaramy się jak najlepiej dostać konto działa szybko. Dzięki za bycie częścią społeczności Lockerz. Lockerz Support Pittsburgh, PA [email protected] Jeżeli jest to zły dział Proszę Adminów lub Moderatorów o przeniesienie... RE: Odpowiedz Lockerz... - Grabowkers - 12-05-2010 15:17 Wydaje mi się, że poprostu bot ci odpowiedział. Standardowa odpowiedź. RE: Odpowiedz Lockerz... - Takahari - 12-05-2010 15:18 W sumie ci nic nie pomogli bo pewnie już to wszystko zrobiłeś Jedynie co dobre to to że nie zostawili cie z kwitkiem i dalej będą ci pomagać RE: Odpowiedz Lockerz... - SilverNight - 12-05-2010 15:24 (12-05-2010 15:18)Takahari napisał(a): Jedynie co dobre to to że nie zostawili cie z kwitkiem i dalej będą ci pomagać Zgadza się o tyle dobrze wieczorem napisze jeszcze raz chyba ,że bot automatycznie odp... RE: Odpowiedz Lockerz... - mozambik1 - 12-05-2010 15:49 Ja tak teraz zbocze z tematu i zapytam się kiedy będzie można wejść w Reedem ? RE: Odpowiedz Lockerz... - BartuS - 12-05-2010 16:08 nigdy ;d nie zboczaj z tematu... RE: Odpowiedz Lockerz... - Tomek - 12-05-2010 16:12 odpowiedzial bot ale wlasnie ci napisali jak zmienic adres IP. ja bym sie cieszyl RE: Odpowiedz Lockerz... - SilverNight - 12-05-2010 17:49 (12-05-2010 16:12)Tomek napisał(a): odpowiedzial bot ale wlasnie ci napisali jak zmienic adres IP. ja bym sie cieszyl Nom ale zapewne po zmianie IP będzie to samo .... Nawet mi się nie chce zmieniać IP ... Jakby nie zrobili aktualizacji strony to takich teraz by nie było problemów... juz prawie tydzien nie ma mnie na lockerz a punktów przez ten tydzien nie bede miał i nawet nastepny dopoki nie zaczna naprawiac tego problemu..... Powinni zwrócić punkty za tyle dni ile nie moglismy zalogowac sie na Lockerz to ich wina a nie nasza! Jeszcze dzisiaj napisze w tej sprawie do nich mam nadzieje ze bot nie odpisze... RE: Odpowiedz Lockerz... - Tidus - 15-05-2010 09:30 /\ Jezeli jeszcze Ci wyskakuje to tylko cierpliwość Ci pomoże.. Jezeli masz to jeszcze to nie tylko Ty i Lockerz pewno o tym wie. RE: Odpowiedz Lockerz... - SilverNight - 17-05-2010 13:00 Napisałem wczoraj wieczorem do Lockerz jeszcze raz ... A oni Odpisali : ENG Hey silvernight, Thanks for your email. We are sorry to hear that you are having trouble entering our site. Please try the following: 1. Please try clearing your cookies and cache and then restart your browser. 2. Make sure you are using the latest version of one of the major browsers: IE8, Firefox, Safari, or Chrome. 3. Make sure you have the latest version of Flash: http://get.adobe.com/flashplayer/ 4. Make sure you have the latest version of Java: http://www.java.com/en/ Thanks, Draken PL(Translator) silvernight Hej, Dziękujemy za wiadomość. Przykro nam słyszeć, że masz problemy z wejściem naszej stronie. Spróbuj wykonać następujące czynności: 1. Prosimy o wyczyszczenie pamięci podręcznej i plików cookie, a następnie ponownie uruchom przeglądarkę. 2. Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji jednej z głównych przeglądarek: IE8, Firefox, Safari lub Chrome. 3. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję Flash: http://get.adobe.com/flashplayer/ 4. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję Java: http://www.java.com/en/ Dzięki, Draken On Sun |