Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Użytkownik Meloman - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Użytkownik Meloman (/Temat-Uzytkownik-Meloman-68271)

Strony: 1 2 3


Użytkownik Meloman - boob92 - 23-04-2013 19:11

W sobotę robiłem z ww Panem transakcję wymiany waluty. Pieniędzy nie zobaczyłem do dzisiaj. Nasza wczorajsza/dzisiejsza rozmowa po ponownej prośbie przelania pieniędzy (tym razem na konto walutowe:

on:
Nie moją winą jest że są prace konserwacyjne na LibertyReserve.
Przelew zostanie zrealizowany jak LibertyReserve zacznie działać w pełni i będą możliwe przelewy.
Kupił pan walutę - nie da się zwracać waluty, pójdź sobie "móżdzku" do banku, sprzedaj walutę, a nastepnie przyjdź do nich na drugi dzień i powiedz że chcesz zwrotu - wyśmieją Cie.

Nie znasz prawa więc proszę Cie o nie rzucanie skargami na lewo i prawo, panie z Siedlc, bo groźby są karalne.



Tak wiec najpierw sobie przemyśl czy by Ci w banku by zwrócili walutę jakby Ci się coś odwidziało w sprzedawaniu waluty, wtedy sie do mnie zwracaj "chłopcze z LO"
Pozdrawiam nieserdecznie.


ja:
Pominę wszelkie epitety i inne pejoratywne określenia i nie dam się sprowokować.

Skoro nalegasz na walutę, której jeszcze nie otrzymałem (jak to twierdziłeś kilka wiadomości temu), to w związku z tym, że serwis nie działa, a także moje konto z nieznanych mi względów zostało zablokowane, wnoszę o przelew na konto walutowe umówionej kwoty 69$.

Sebastian Jakubiak
88 1050 1461 1000 0091 3387 4041

on:
Nie mam potwierdzenia że to twoje konto, nie może zostać wykonany przelew zwrotny ponieważ przelew dostałem z innego konta bankowego.
Co do twojej blokady, poczytaj o wyłudzeniach i dlaczego twoje konto zostało zgłoszone [przeze mnie Smile]
Pozdrawiam.

ja:
skoro takie same dane do przelewu to jak najbardziej moje konto.

Powiedz wprost o co Ci chodzi

on:
Dane się różnią, chociażby numerem konta, imieniem nazwiskiem również.
Nie zgodność danych, nie ma możliwości zwrotu bo podajesz różne dane.

Pozdrawiam.


Tak więc tutaj ponawiam żądanie zwrotu pieniędzy!!!


RE: Użytkownik Meloman - miniek9090 - 23-04-2013 19:15

daj screeny.. mogleś sobie sam taką bajeczkę napisać ;p


RE: Użytkownik Meloman - bolo9797 - 23-04-2013 19:28

W dzisiejszych czasach nic nie jest wiarygodne jesli chodzi o internet.....
Nawet na ss moze napisac swoja bajeczke.


RE: Użytkownik Meloman - kruszq - 23-04-2013 19:37

Ja mogę potwierdzić jeżeli to coś da.
Poczekamy, zobaczymy co z tym Melomanem wyjdzie, oby odesłał.


RE: Użytkownik Meloman - daniel42na - 23-04-2013 20:27

Nie chce tu zgrywać strażnika teksasu ani wyroczni prawa, ale jeśli w tej wymianie coś "nie pykło" każdy z was powinien odesłać drugiemu tyle gotówki aby wszystko powróciło do stanu pierwotnego. Najzwyklej kierując się zdrowym rozsądkiem.
Pisanie że dane się nie zgadzają lub cokolwiek podobnego nie ma sensu i podstaw, bo przecież przy takiej umownej wymianie nie macie żadnego obowiązku podawać sobie jakichkolwiek danych, jeśli nie chcecie .
Jesli chodzi o prawo - doprowadzenie kogoś do niekorzystnego rozporządzenia majątkiem przez wprowadzenie tej osoby w błąd (nawet jeśli w późniejszym czasie pieniądze zostaną zwrócone), lub przywłaszczenie pieniędzy - to jest przestępstwo.

Ostatecznie jednak myśle że wszystko wróci do normy, bo user Meloman to nie jest oszust. Dogadajcie sie jak ludzie i przestańcie pokazywać swoje "ja" i wzajemne "uważaj, bo.. kim to ja nie jestem".


RE: Użytkownik Meloman - boob92 - 23-04-2013 23:50

może dało się to zrobić mniej chaotycznie, jednakże ja nie umiem tego uczynić, tak więc:


1.[Obrazek: otrzymane1.png]
2. [Obrazek: otrzymane2.png]
3. [Obrazek: otrzymane3.png]
4. [Obrazek: otrzymane3.png]
5. [Obrazek: otrzymane5.png]
6. [Obrazek: otrzymane6.png]
7. [Obrazek: otrzymane7.png]

Na koniec napisałem jeszcze nazwę mojego konta na LR do przelewu, niestety też bez rezultatu. Załączam jeszcze screen przelewu dla użytkownika Meloman (w celu porównania danych i stwierdzenia za ww. iż dane się nie zgadzają).

[Obrazek: otrzymane8.png]


RE: Użytkownik Meloman - makingmoney - 24-04-2013 00:39

Haha dobry wal od Melomana Lol


RE: Użytkownik Meloman - Nicktim - 24-04-2013 00:50

Tu zgadzam się z użytkownikiem Meloman, gdyż zwracając pieniądze może być stratny. Rozumiem też jego obawy dotyczące zwrotu pieniędzy na inne niż pierwotne konto bankowe, gdyż możesz podszywać się pod kogoś innego Smile


RE: Użytkownik Meloman - Meloman - 24-04-2013 06:38

Nadal podtrzymuje swoje zdanie że pieniędzy nie odeśle - bo jakim cudem przepraszam bardzo mam odsyłać pieniądze jeśli Tobie na 2 dzień się kurs nie spodobał Smile ?

Przytaczałem już ten przykład, ale czy jak pójdziecie do banku i sprzedacie np po kursie 3.00, a na drugi dzień skoczy do 3,15 to pójdziecie do banku się wykłócać i żądać zwrotu gotówki bo sprzedałeś po tym najmniejszym kursie ?
Radziłbym się zastanowić nad logiką tego i dopiero potem osądzać KTO [b]MA[/b] ZWRACAĆ PIENIĄDZE a KTO NIE.


Jeszcze najlepsze jest to że mam za sobą naprawdę sporo transakcji i wszystkie przebiegły poprawnie, w dodatku na dużo większe sumy i jakoś nikt nie jest poszkodowany, wszyscy są zadowoleni - i akurat na te małe 260zł miałbym się pochełpić i zniszczyć sobie reputacje ? Gdzie tu logika przepraszam bardzo, polecam się zastanowić i to porządnie po kiego groma miałbym to robić ?



A i nie życzę sobie od razu posądzanie mnie o oszusta, bo nie na darmo pracuję nad opinią nawet już sporo czasu żeby jakieś "gówno" za przeproszeniem przyszło i rzucało do mnie oszustami na lewo i prawo.



P.S A i proszę potwierdzenie że masz właśnie dostać 69$, bo ja coś innego pamiętam na jaki kurs się zgodziłeś Smile
P.S2 LR nadal mi nie działa.


RE: Użytkownik Meloman - 123damian123 - 24-04-2013 07:11

wg mnie to albo wysyłasz mu LR tak jak się umawialiście, a to, że nie działa Ci LR to go mało powinno obchodzić jeśli się tak umawialiście, innym działa LR więc to nie problem zewnętrzny.
albo jeśli nie potrafisz wywiązać się z transakcji to powinieneś oddać kasę w sposób wskazany przez niego.
Tak to działa zgodnie z prawem, a za przywłaszczenie 260zł to już jest sprawa karna, która Ci nabrudzi w papierach, bo będą nieduże zawiasy i ślad zostanie na dłużej, a przed sądem wygraną ma pewną.

Więc jeszcze raz w skrócie - wycofanie się z transakcji (przez drugą stronę), którą możesz wykonać natychmiastowo -NIE OK.
ale jeśli nie możesz wykonać transakcji natychmiastowo musisz mu zwrócić kasę w sposób wskazany przez niego.