Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Szukam kogoś kto wdrąży mnie w temat, mam pieniądze na inwestycje. - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Inwestycje (/Forum-Inwestycje-324)
+--- Dział: Inwestowanie - Dyskusje (/Forum-Inwestowanie-Dyskusje-315)
+--- Wątek: Szukam kogoś kto wdrąży mnie w temat, mam pieniądze na inwestycje. (/Temat-Szukam-kogos-kto-wdrazy-mnie-w-temat-mam-pieniadze-na-inwestycje-66473)



Szukam kogoś kto wdrąży mnie w temat, mam pieniądze na inwestycje. - alex55518 - 18-03-2013 13:20

Witam,
Jestem dosłownie zielona jeśli chodzi o zarabianie w sieci,
mam odłożone trochę funduszy które mogłabym zainwestować.
Chciałabym zdobyć kontakt kogoś kto mógłby mi wytłumaczyć na czym to wszystko polega.

Pozdrawiam.


RE: Szukam kogoś kto wdrąży mnie w temat, mam pieniądze na inwestycje. - Mksuzi - 18-03-2013 14:10

Forum to skarbnica wiedzy.

Poczytaj, wybierz odpowiednią dla siebie metodę, a potem szukaj mentora.

Mentor ci pomoże, ale musisz się określić w jaki sposób byś chciała zarabiać w sieci. Nikt za rączkę cię nie poprowadzi i nie powie wybierz to, tamto. Świadomy mentor najpierw powie ci jaką pracę musisz wykonać i czy jesteś gotowa.

A jeśli ktoś ci powie "Chodź do mnie, zarejestruj się z refa wszystkiego cię nauczę, zarobisz kupę szmalu" - to omijaj go z daleka, bo już na starcie wyrobi ci taką opinię na temat refów, że zniechęcisz się do jakiegokolwiek zarabiania danym sposobem.

Pozdrawiam


RE: Szukam kogoś kto wdrąży mnie w temat, mam pieniądze na inwestycje. - Krampo - 18-03-2013 14:35