Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Zlecenie stworzenia strony kilka pytan. - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie na blogach oraz własnych stronach internetowych (/Forum-Zarabianie-na-blogach-oraz-wlasnych-stronach-internetowych-281)
+--- Dział: Zarabianie na WWW - dyskusje, pytania i odpowiedzi (/Forum-Zarabianie-na-WWW-dyskusje-pytania-i-odpowiedzi-202)
+--- Wątek: Zlecenie stworzenia strony kilka pytan. (/Temat-Zlecenie-stworzenia-strony-kilka-pytan-65144)

Strony: 1 2


Zlecenie stworzenia strony kilka pytan. - GrzesMis - 19-02-2013 15:47

Witam. jestem kompletnie zielony w tworzeniu stron www ale mam wg mnie przynajmniej, świetny pomysł na stronę. Była by ona coś podobnego na zasadzie stron na D... na M.. na K...itp
Mam pytania:
-gdybym to zlecił firmie lub osobie prywatnej np z tego forum jak to wszystko ogarnąć tak żeby czasami ktoś mnie nie zrobił w tzw h***
-chodzi mi głownie o prawa autorskie itp
z promocja i prowadzeniem strony bym już sobie poradził (przynajmniej tak myślęBig Grin)


RE: Zlecenie stworzenia strony kilka pytan. - daniel42na - 19-02-2013 15:51

D... na M.. na K...itp
ja nie wiem co to jest


RE: Zlecenie stworzenia strony kilka pytan. - Madroxx - 19-02-2013 15:52

"Była by ona coś podobnego na zasadzie stron na D... na M.. na K...itp "

Czyli ?


RE: Zlecenie stworzenia strony kilka pytan. - GrzesMis - 19-02-2013 16:03

no wiecie tych co się obrazki z podpisami wrzuca, komiksy nie chce używać nazw własnychTongue


RE: Zlecenie stworzenia strony kilka pytan. - Admin - 19-02-2013 16:49

Chyba mu chodziło o demoty mistrzów i komiksy - trudny koleś...