Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Zarabianie na paypala - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248)
+--- Wątek: Zarabianie na paypala (/Temat-Zarabianie-na-paypala-63689)

Strony: 1 2 3


Zarabianie na paypala - aggankx - 22-01-2013 14:50

Mam taki problem. Ptc i buxy się mi przejadły (chodzi m.in. o niewypłacalność i ciągle oszustwa i wgl.), w uploadzie nie mam ŻADNEGO doświadczenia, ale chciałbym zarobić na początek chociaż 10 zł miesięcznie na paypal'a i w ogóle nie wiem jak to zrobić...

Czasami zdarzą mi się jakieś "promocje" jak ktoś głupi zapłacił mi 10 zł za wrzucenie kilku plików na serwer lub ktoś zaoferował mi 20 zł za kliknięcie w 300 linków (po 5 dziennie przez 2 mc) ale niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy.

Nie umiem za dużo jeżeli chodzi o tworzenie stron, ale coś tam mimo wszystko umiem w tej dziedzinie...; >

Proszę o pomoc!


RE: Zarabianie na paypala - tomazzi - 22-01-2013 14:56

serwisy ptp
nic nie robisz a pieniądze się same zbierają, przy kilku ptp bez wielkiego zaangażowania miesięcznie kilka $ jesteś w stanie mieć z palcem w d...
przy większym zaangażowaniu wiadomo kwoty będą szły do góry


RE: Zarabianie na paypala - miniek9090 - 22-01-2013 14:56

pisz gg 33437885, zarobisz więcej niż 10 zł miesięcznie


RE: Zarabianie na paypala - aggankx - 22-01-2013 15:11

ostatnio inwestowałem w polskie ptp ... jestem na minusie* XD nie wiem jak sprawa wygląda z zagranicznymi, bo się nie bardzo tym interesuję, bo wszystko za granicą jakby pada