Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Mail od Supportu - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140)
+---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285)
+----- Dział: Tłumaczenia (/Forum-Tlumaczenia-8)
+------ Dział: Maile do Lockerz (/Forum-Maile-do-Lockerz-28)
+------ Wątek: Mail od Supportu (/Temat-Mail-od-Supportu-6316)



Mail od Supportu - Parada - 30-04-2010 17:30

Siemka, przetłumaczy mi to ktoś, tylko zależy mi trochę na czasie:

Cytat:Thanks for contacting Lockerz!

The US/Canada Redemption went smoothly! If you weren't able to log in, we
apologize, but the amount of members all trying to get on at the same time
is
usually the problem.

If your points were deducted, you were able to redeem
successfully--congratulations! You should receive a notification on your
prize
in about a week.

We wanted to launch the International Redemption yesterday as well, but
were
only able to keep the site up for a few minutes before some technical
difficulties. If your points were deducted, you were able to redeem
successfully-- congratulations! You will receive a notification on the
status
of your prize in about a week.

We plan to launch the International Redemption again sometime soon. Stay
tuned
to the Hallway for all the latest info.

Best,

The Lockerz Crew


Lockerz Support
Pittsburgh, PA
[email protected]
Za pomoc dam +


RE: Mail od Supportu - mar97 - 30-04-2010 17:44

Cytat:Dziękujemy za skontaktowanie się Lockerz! USA / Kanada Redemption gładko! Jeśli nie byli w stanie zalogować się, przepraszamy, ale ilość użytkowników wszystkie staramy się w tym samym czasie jest zwykle problem. Jeśli punkty zostały odjęte udało ci się zrealizować z sukcesem - gratulacje! Powinieneś otrzymać powiadomienie na miejsce w około tydzień. Chcieliśmy, aby uruchomić International Odkupienia, a także wczoraj, ale były w stanie utrzymać się na miejscu kilka minut, zanim pewne trudności techniczne. Jeśli punkty zostały odjęte udało ci się zrealizować z sukcesem - gratulacje! Będziesz otrzymywać powiadomienia o stan nagrodę w około tydzień. Planujemy uruchomić ponownie International Redemption kiedyś wkrótce. Stay tuned do przedpokoju do wszystkich najnowszych informacji. Best, Lockerz Support Crew Lockerz Pittsburgh, PA [email protected]



RE: Mail od Supportu - nao580 - 30-04-2010 18:19

tłumaczenie z translatora ale dzięki prada za wystawienie maila przynajmniej już wiem że moja nagroda zostanie uznana z czwartku