Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Co zrobić z 3000zl ? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Inwestycje (/Forum-Inwestycje-324)
+--- Dział: Inwestowanie - Dyskusje (/Forum-Inwestowanie-Dyskusje-315)
+--- Wątek: Co zrobić z 3000zl ? (/Temat-Co-zrobic-z-3000zl-60672)

Strony: 1 2

Co zrobić z 3000zl ? - piekar - 06-11-2012 23:06

Siema!

Mam odłozone 3 tyś , początkowo myślałem żeby wrzucić to na jakąś lokate - byleby nie stracić , ale po co skoro można w coś zainwestować , a na lokacie z takim kapitałem to marny zysk pare złoty Big Grin . Jestem zielony w temacie inwestycji , kiedyś myślałem o JBP tylko nie wiem jak to teraz z tym jest , działa ten system dobrze? jest duże ryzyko że strace kase?

Macie jakieś pomysły co można z tym zrobić aby coś zyskać ?

RE: Co zrobić z 3000zl ? - Inwestor25 - 06-11-2012 23:08

pomysł jest Big Grin

poczytaj temat: http://zarabiam.com/Temat-Inwestowanie-w-opcje-binarne-59337

ale to propozycja dla ludzi o mocnych nerwach, którzy panują nad emocjami Smile

RE: Co zrobić z 3000zl ? - piekar - 06-11-2012 23:13

Jutro poczytam , chociaż jak dla ludzi o mocnych nerwach to niebardzo dla mnie Big Grin , a jak jest z JBP - funkcjonuje jeszcze? wypłacają ?

RE: Co zrobić z 3000zl ? - stiff - 06-11-2012 23:22

Program nie nazywa sie juz JBP, obecna nazwa to profit clicking, jest o nim cały dział na naszym forum ( http://zarabiam.com/Forum-ProfitClicking-Just-Been-Paid-JBP-JSS-Tripler-322 ). PC jest to kontynuacja starego JBP. Tak, wypłacają.

RE: Co zrobić z 3000zl ? - Kzn - 06-11-2012 23:46

Najlepiej to przepić Big Grin

Albo zainwestować w Opcje binarne / JBP(PC) / BB .