Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Program w aplikacjach - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie na blogach oraz własnych stronach internetowych (/Forum-Zarabianie-na-blogach-oraz-wlasnych-stronach-internetowych-281)
+--- Dział: Zarabianie na WWW - dyskusje, pytania i odpowiedzi (/Forum-Zarabianie-na-WWW-dyskusje-pytania-i-odpowiedzi-202)
+--- Wątek: Program w aplikacjach (/Temat-Program-w-aplikacjach-59193)



Program w aplikacjach - pietras909 - 24-09-2012 21:04

Witam, jestem początkującym programistą i mam pytanie odnośnie reklam, jakich reklam można użyć w aplikacjach na komputer/telefon. Tj jakie strony oferują generowanie kodu reklamy, bez podania adresu strony www, na razie wiem o adsense, lecz czy istnieją jakieś portale wypłacające na paypal?


RE: Program w aplikacjach - Nikodemsky - 25-09-2012 03:00

Programistą*

Podejrzewam, że większość reklam generowanych przez javascript, w zależności jeszcze z jakiego modelu chcesz korzystać, posprawdzaj dział programów partnerskich z zagranicznymi CPM/CPC - te na pewno wypłacają przez PayPal.


RE: Program w aplikacjach - pietras909 - 25-09-2012 11:40

Trochę za późno pisałem ten post, stąd ten błąd, a co do reklam to szukam, tylko że większość musi mieć podana stronę www, a jak jest napisany program, to ów strony nie ma i w tym tkwi mój problem


RE: Program w aplikacjach - Nikodemsky - 29-09-2012 20:50

Po drodze znalazłem coś takiego:
http://www.airpush.com

możliwe, że się przyda Smile


RE: Program w aplikacjach - pietras909 - 29-09-2012 21:24