Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Poradnik
Poradnik dot. łamania zabezpieczeń konkursów, przeprowadzanych na platformie Facebook - Wersja do druku


+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Poradniki dotyczące Zarabiania przez Internet (/Forum-Poradniki-dotyczace-Zarabiania-przez-Internet-279)
+--- Wątek:
Poradnik
Poradnik dot. łamania zabezpieczeń konkursów, przeprowadzanych na platformie Facebook (/Temat-Poradnik-dot-lamania-zabezpieczen-konkursow-przeprowadzanych-na-platformie-Facebook-58601)

Strony: 1 2 3 4


Poradnik dot. łamania zabezpieczeń konkursów, przeprowadzanych na platformie Facebook - NNX - 08-09-2012 18:52

Witam!

Dzisiaj mam dla Was poradnik, dotyczący konkursów na Facebooku. Sam co nieco wygrałem (m.in. Xbox 360, bony do Empika na ponad 500zł, bilety na koncerty za ponad 800zł) i chciałbym się podzielić z Wami, zdobytą w ten sposób wiedzą. Oczywiście za free. Dlaczego? Otóż w tym roku czeka mnie matura, a konkursy zawsze stały na przeszkodzie jeżeli chodzi o naukę. Mam nadzieję, że stworzę sobie pewnego rodzaju konkurencję i najzwyczajniej w świecie odpuszczę sobie tego typu zabawy.

Być może nie wygrałem zbyt wiele, ale olewałem większość konkursów, w których wygrana polegała na użyciu SpeedHacka lub podmiany wyniku. W konkursach brałem udział dla zdobycia doświadczenia, nagroda była jedynie dopełnieniem w całym procesie. Stosowałem Javascript, jQuery (większość w konkursach non-flash, gdy wynik nie był jakoś specjalnie zakodowany), Delphi 7 (konkursy Flash). Jestem świadom tego, że nie każdy jest w stanie ogarnąć te języki programowania - w poradniku opiszę używanie programów Cheat Engine, Dane Tamper. W późniejszym czasie dodam część o podmienianiu wartości w grze flash przed jej odpaleniem (system nie wykryje użycia SpeedHack'a).

1. Pozyskiwanie konkursów.

Codziennie na stronie http://sledzimykonkursy.pl/ są publikowane nowe konkursy. Jednak moim zdaniem lepiej jest zajrzeć w zakładkę "Ulubione" tzw. "konkursowiczy" na FB. ^^

Tutaj macie listę osób, które dużo wygrywają (w większości za tymi osobami kryją się programiści):
http://www.facebook.com/piotr.kowalko/favorites
http://www.facebook.com/MADZIA34/favorites
http://www.facebook.com/krzysztof.wyszynski.31/favorites

2. Konta Facebook - czyli ile i jaka ma być ich konfiguracja.

W niektórych konkursach będziecie zobowiązani do udowodnienia tożsamości, pod jaką wygraliście nagrodę. Warto więc wziąć to pod uwagę i tworzyć konta na osoby, które istnieją (na kumpla jeśli się zgodzi, na rodzinę). We wszystkich kontach dla większej wiarygodności dobrze jest rozesłać kilka zaproszeń do znajomych do proponowanych przez FB osób (jak będziecie mieć pecha i te osoby to zgłoszą - Facebook z automatu założy blokadę na zapraszanie znajomych na okres 7 dni). Warto również dodać szkołę, miejsce pracy (konsultant McDonalds Jerk2Jerk2Jerk2), ulubionych wykonawców (polecam dodać Metallikę :heartSmile. Obowiązkowo dodajcie jakieś fake'owe zdjęcie profilowe z google images (ostatnio spotkałem się z wymogiem w regulaminie, który mówił o tym, że zdjęcie profilowe ma być prawdziwe, a nie jakaś doniczka). Przy edycji tych danych najlepiej ustawić, aby profil był widoczny jedynie dla znajomych (organizator nie ma wtedy zbytnio jak zweryfikować czy konto nie jest fake'owe). Tego procesu nie będę opisywał, bo nie mam na to zbytnio czasu (i chęci, na FB można zmieniać od ch*ja rzeczy).

3. Programy i ich użytkowanie.

Cheat Engine
Data Tamper (dodatek do Firefox'a)

Jak podmienić wynik podczas gry?

1. Odpalamy grę w przeglądarce Firefox, należy wyłączyć wszystkie inne aplikacje flash'owe, które aktualnie działają (treści na YouTube itp.).
2. Gramy do uzyskania kilku pkt., po czym odpalamy Cheat Engine'a. (GRA NIE MOŻE SIĘ SKOŃCZYĆ, NIE MOŻNA ZMIENIĆ WYNIKU PO WYSŁANIU GO DO ORGANIZATORA KONKURSU)
3. W Cheat Engine klikamy w komputerek po lewej stronie (zmienia się ramka z czerwonego na zielony), otworzy się lista procesów w pamięci.
4. Z listy wybieramy poprzez dwukrotne kliknięcie proces, zawierający w nazwie frazę 'plugin-container' (znajduje się gdzieś na końcu listy).
5. Pod szerokim polem po prawej stronie znajduje się pole opcji o nazwie 'Value type' - wybieramy opcję 'Byte to double'.
6. W największe pole programu wpisujemy wartość punktową, jaką obecnie mamy w grze (jeżeli w grze jest napis "Liczba punktów: 1320", w pole wpisujemy 1320). NIE ZAZNACZAMY tego checkbox'a po lewej od pola.
7. Zaznaczamy opcję w programie "Pause the game while scanning" (jest na dole).
8. Klikamy przycisk "First Scan" (gra zostanie na ten czas zatrzymana, więc może się wydać, że się zacięła).
9. Po lewej stronie ukaże się nam 1500000100900 wyników.
10. W grze dogrywamy kilka kolejnych punktów, wpisujemy ich ilość w pole, o którym mowa była w punkcie nr 6.
11. Klikamy przycisk "Next Scan".

Kroki 6-11 powtarzamy aż do momentu, w którym na liście pozostanie 1-10 wyników.

12. Wybieramy wszystkie pozostałe na liście adresy (poprzez dwukrotne kliknięcie).
13. Na liście na dole pojawią się wybrane adresy.
14. Aby podmienić wynik, zaznaczamy pojedynczy proces z listy na dole i klikamy klawisz ENTER.
15. W okienko, które wyskoczy wpisujemy wynik, jaki chcemy 'uzyskać' w grze.
16. Klikamy 'ok'.
17. Nabijamy jeszcze kilka pkt. w grze, wtedy naszym oczom ukaże się nowy wynik, który wpisaliśmy w Cheat Engine.
18. Doprowadzamy do zakończenia gry (tracimy ostatnie 'życie' w grze).

Kroki 12-16 wykonujemy na każdym z pozostałych adresów w dużym polu na dole.

Jak spowolnić grę?

1. Odpalamy grę w przeglądarce Firefox, należy wyłączyć wszystkie inne aplikacje flash'owe, które aktualnie działają (treści na YouTube itp.).
2. W Cheat Engine klikamy w komputerek po lewej stronie (zmienia się ramka z czerwonego na zielony), otworzy się lista procesów w pamięci.
3. Z listy wybieramy poprzez dwukrotne kliknięcie proces, zawierający w nazwie frazę 'plugin-container' (znajduje się gdzieś na końcu listy).
4. Po prawej stronie zaznaczamy checkbox'a "Enable Speedhack".
5. Ukaże się sliderek, wybieramy szybkość gry, jaka nam odpowiada (domyślnie jest 1.0, aby było o połowę wolniej, należy ustawić na 0.5).
6. Klikamy przycisk "Apply".
7. Gratuluję, spowolniłeś grę...

Jak podmienić czas w grze?

1. Odpalamy grę w przeglądarce Firefox, należy wyłączyć wszystkie inne aplikacje flash'owe, które aktualnie działają (treści na YouTube itp.).
2. Odpalamy Cheat Engine'a.
3. W Cheat Engine klikamy w komputerek po lewej stronie (zmienia się ramka z czerwonego na zielony), otworzy się lista procesów w pamięci.
4. Z listy wybieramy poprzez dwukrotne kliknięcie proces, zawierający w nazwie frazę 'plugin-container' (znajduje się gdzieś na końcu listy).
5. Pod szerokim polem po prawej stronie znajduje się pole opcji o nazwie 'Value type' - wybieramy opcję 'Byte to double'.
6. Zmieniamy szybkość gry na 0.0. (powyżej napisałem jak to zrobić).
7. W największe pole programu wpisujemy aktualny czas w sekundach, jaki mamy w grze (jeżeli jest 1:00 do końca, wpisujemy 60... jeżeli 1:29 - wpisujemy 89...). NIE ZAZNACZAMY tego checkbox'a po lewej od pola.
8. Zaznaczamy opcję w programie "Pause the game while scanning" (jest na dole).
9. Klikamy przycisk "First Scan".
10. Po lewej stronie ukaże się nam 1500000100900 wyników.
11. Klikamy przycisk "Next Scan".

Kroki 6-11 powtarzamy aż do momentu, w którym na liście pozostanie 1-3 wyników.

12. Aby podmienić (cofnąć) czas, wybieramy wszystkie pozostałe na liście adresy (poprzez dwukrotne kliknięcie).
13. Na liście na dole pojawią się wybrane adresy.
14. Aby podmienić czas, zaznaczamy pojedynczy proces z listy na dole i klikamy klawisz ENTER.
15. W okienko, które wyskoczy wpisujemy czas, jaki chcemy 'uzyskać' w grze (tzn. cofnąć). Jeżeli chcemy, aby z 20 sekund zrobiły się 3 sekundy, wpisujemy najzwyczajniej w świecie 3...
16. Klikamy 'ok'.
17. Ustawiamy szybkość gry na 1.0 (powyżej wyjaśniłem jak to zrobić), po czym wykonujemy do końca to, o co chodzi w konkursie (np. układamy ostatniego puzzle'a).

Jak zatrzymać czas w grze?

1. Odpalamy grę w przeglądarce Firefox, należy wyłączyć wszystkie inne aplikacje flash'owe, które aktualnie działają (treści na YouTube itp.).
2. Odpalamy Cheat Engine'a.
3. W Cheat Engine klikamy w komputerek po lewej stronie (zmienia się ramka z czerwonego na zielony), otworzy się lista procesów w pamięci.
4. Z listy wybieramy poprzez dwukrotne kliknięcie proces, zawierający w nazwie frazę 'plugin-container' (znajduje się gdzieś na końcu listy).
5. Pod szerokim polem po prawej stronie znajduje się pole opcji o nazwie 'Value type' - wybieramy opcję 'Byte to double'.
6. Zmieniamy szybkość gry na 0.0. (powyżej napisałem jak to zrobić).
7. W największe pole programu wpisujemy aktualny czas w sekundach, jaki mamy w grze (jeżeli jest 1:00 do końca, wpisujemy 60... jeżeli 1:29 - wpisujemy 89...). NIE ZAZNACZAMY tego checkbox'a po lewej od pola.
8. Zaznaczamy opcję w programie "Pause the game while scanning" (jest na dole).
9. Klikamy przycisk "First Scan".
10. Po lewej stronie ukaże się nam 1500000100900 wyników.
11. Klikamy przycisk "Next Scan".

Kroki 6-11 powtarzamy aż do momentu, w którym na liście pozostanie 1-3 wyników.

12. Aby zatrzymać czas, wybieramy wszystkie pozostałe na liście adresy (poprzez dwukrotne kliknięcie).
13. Na liście na dole pojawią się wybrane adresy.
14. Aby zatrzymać czas, zaznaczamy przy każdym adresie małe okienko checkbox, które mieści się po lewej stronie.
15. Czas został zatrzymany, graj dalej...

4. Przydatne triki.

1. Grajcie na kilka minut (jak ktoś jest szybki to sekund) przed końcem konkursu (element zaskoczenia ^^).
2. Obstawiajcie swoimi kontami czołówkę, jak wyleci jedno - jest szansa, że nagroda wpadnie na kolejne.
3. Zmieniajcie adres IP.

Na dzień dzisiejszy opisałem jak oszukiwać za pomocą programu Cheat Engine. Na dniach dopiszę część od Data Tamper (podmiana wyniku podczas wysyłania na serwer) oraz podmiana wartości HEX (o wiele mniejsza wykrywalność, aczkolwiek trzeba mieć trochę większe umiejętności niż przeciętny użytkownik komputera).


RE: Poradnik dot. łamania zabezpieczeń konkursów, przeprowadzanych na platformie Facebook - rafalek9 - 08-09-2012 19:00

Brawo ! Niektórzy chcą za to prawie 200 zł.


RE: Poradnik dot. łamania zabezpieczeń konkursów, przeprowadzanych na platformie Facebook - Morgoth2 - 08-09-2012 19:04

nie za to Smile


RE: Poradnik dot. łamania zabezpieczeń konkursów, przeprowadzanych na platformie Facebook - haggard - 08-09-2012 19:06

lisdl ddint read duzo tekdstu


RE: Poradnik dot. łamania zabezpieczeń konkursów, przeprowadzanych na platformie Facebook - NNX - 08-09-2012 19:06

Polecam przeczytać do końca: "Na dzień dzisiejszy opisałem jak oszukiwać za pomocą programu Cheat Engine. Na dniach dopiszę część od Data Tamper (podmiana wyniku podczas wysyłania na serwer) oraz podmiana wartości HEX (o wiele mniejsza wykrywalność, aczkolwiek trzeba mieć trochę większe umiejętności niż przeciętny użytkownik komputera). ". OFC nie robię tu nikomu konkurencji (wtedy bym chciał za to CIĘŻKIE dolary). Kupujcie poradniki (bo teraz będą ich setki), a oczywiście wygrają osoby, które trochę pomyślą i nie dadzą się oszukać na ponad 2 stówy.


RE: Poradnik dot. łamania zabezpieczeń konkursów, przeprowadzanych na platformie Facebook - Dennisek78 - 08-09-2012 19:14

Dokładnie na 250zł ?


RE: Poradnik dot. łamania zabezpieczeń konkursów, przeprowadzanych na platformie Facebook - Okazzi - 08-09-2012 19:16

Chętnie bym spróbował twoich metod, bo wydają się bardzo obiecujące. Wydaje mi się tylko, że teraz ludzie korzystając z tego poradnika rzeczywiście zrobią konkurencję i to poważną Tongue


RE: Poradnik dot. łamania zabezpieczeń konkursów, przeprowadzanych na platformie Facebook - haggard - 08-09-2012 19:16

jya sie nie dam osuzkać, trezeba dobrze kombinować ;p


RE: Poradnik dot. łamania zabezpieczeń konkursów, przeprowadzanych na platformie Facebook - xJAmaTOx - 08-09-2012 22:32

zwolnić czas mi się udało, aczkolwiek nazwę proces u mnie miał inny: FlashPlayerPlugin ;>
Natomiast wyniku podmienić mi się nie udało ponieważ Nie mam 'Byte to double'.


RE: Poradnik dot. łamania zabezpieczeń konkursów, przeprowadzanych na platformie Facebook - NNX - 08-09-2012 23:13

Poprawiłem - oczywiście chodzi o 'Value type'. Wink