![]() |
Mail od lockerz-kto przetłumaczy? - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140) +---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285) +----- Dział: Tłumaczenia (/Forum-Tlumaczenia-8) +------ Dział: Maile do Lockerz (/Forum-Maile-do-Lockerz-28) +------ Wątek: Mail od lockerz-kto przetłumaczy? (/Temat-Mail-od-lockerz-kto-przetlumaczy-570) |
Mail od lockerz-kto przetłumaczy? - riki - 28-12-2009 09:11 By the time you receive this, your account should be fixed. Try logging out and logging back in. If your account is not fixed: 1. If you see your name next to the word ?Hello,? but you still are showing zero PTZ, try answering the Dailies question. If you have already answered the question today, please try tomorrow. You should see PTZ begin to accumulate. If you never received your Game PTZ, we will add those soon. If you don?t see PTZ accumulate after answering the Dailies question, please email [email protected] with the words ?Broken Account? in the subject. 2. If your account is not fixed, and you accumulate PTZ but you don?t see your name next to the word ?Hello,? click on settings and re-enter your information. If your settings don?t save, please email [email protected] with the words ?Broken Account? in the subject. Sorry for the inconvenience! Best wishes, Clarisse RE: Mail od lockerz-kto przetłumaczy? - Mrowa91 - 28-12-2009 10:15 Do czasu pojawienia się tego, konto powinno być ustalone. Spróbuj zalogować się i rejestrowanie back in Jeśli Twoje konto nie jest ustalona: 1. Jeśli zobaczysz swoje nazwisko obok słowa "Hello", ale nadal są wyświetlane zero PTZ, spróbuj odpowiedzieć na pytanie, inni. Jeśli masz już odpowiedział Pytanie dziś, spróbuj jutro. Zwróćcie PTZ zaczynają gromadzić. Jeśli Nigdy nie otrzymaliśmy Game PTZ dodamy te wkrótce. Jeśli nie widzisz PTZ gromadzą po udzieleniu odpowiedzi Dailies pytanie, napisz [email protected] ze słowami "Broken konta" w tym temacie. 2. Jeśli Twoje konto nie jest stała, i zgromadzisz PTZ, ale nie widać Imię i nazwisko obok słowa "Hello", kliknij na ustawienia i ponownie wprowadzić swoje dane. Jeśli ustawienia nie zapisać, napisz [email protected] ze słów "Broken konta" w tym temacie. Przepraszamy za utrudnienia! Best wishes, Clarisse masz tu przez translata ;d bedziesz wiedzial o co chodzi RE: Mail od lockerz-kto przetłumaczy? - freemen11 - 28-12-2009 10:25 ja pierdziele do translatora to każdy może wkleić. A tak po za tym to nie napisali nic nowego. Pokrótce trzeba czekać i być dobrej myśli, że punkty dodadzą nawet za grę. ![]() RE: Mail od lockerz-kto przetłumaczy? - Enemy - 28-12-2009 11:37 Mrowa jak masz tak tłumaczyć do dzieki ale nie. Od tłumaczenia jestem ja ![]() RE: Mail od lockerz-kto przetłumaczy? - RedSkal - 30-12-2009 17:48 Do czasu kiedy otrzymasz ten mail, Twoje konto powinno byc naprawione. Sproboj sie wylogowac a potem zalogowac jeszcze raz. Jezeli Twoje konto nie jest naprawione: 1. Jeśli widzisz Twoje imię obok wyrazu "Hello" ale wciąż liczba Twoich punktów wynosi 0 PTZ spróbuj odpowiedzieć na pytanie w Dailies. Jeżeli już odpowiedziałeś na dzisiejsze pytanie, proszę spróbować jutro. Powinieneś zobaczyć jak Ci punkty wzrastają-sumują. Jeśli nigdy nie otrzymałeś punktów z gry za którą masz PTZ (jest na samym początku), dostaniesz je wkrótce. Jeśli nie widzisz PTZ zgromadzonych po odpowiedzeniu na pytania w Dailies proszę o maila na [email protected] ze słowami "Broken Account" jako temat maila. 2. Jeśli Twoje konto nie jest naprawione ale Twoje punkty sumują się lecz nie widzisz swojego imienia obok "Hello" wejdź w ustawienia konta "settings" i wpisz wszystkie dane od nowa. Jeżeli Twoje ustawienia nie chcą się zapisać wyślij maila na [email protected] ze słowami "Broken Account" w tytule maila. Przepraszamy ze wszystkie niedogodności. Tak mniejwiecej ![]() |