Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Proszę o przetłumaczenie - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140)
+---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285)
+----- Dział: Tłumaczenia (/Forum-Tlumaczenia-8)
+------ Dział: Maile do Lockerz (/Forum-Maile-do-Lockerz-28)
+------ Wątek: Proszę o przetłumaczenie (/Temat-Prosze-o-przetlumaczenie-5628)



Proszę o przetłumaczenie - VonValiar - 21-04-2010 19:22

Kilkanaście godzin temu wysłałem lockerz maila w sprawie Fake Konta a ci mi odpisują 2x taki mail :

Hey there,

Try simply clearing your cache and cookies, quite your browser, and log
back
in. This should fix your problem.

Thank you for contacting us.

-

Lockerz Support


Proszę o przedłumaczenie


RE: Proszę o przetłumaczenie - Damian` - 21-04-2010 19:27

To znaczy żebyś wyczyścił pamięć podręczną, ciasteczka i przeglądarkę i zalogował się ponownie. I że to powinno rozwiązać problem.
Pewnie automat Sad


RE: Proszę o przetłumaczenie - VonValiar - 21-04-2010 19:31

Hmmm... ale ja do nich o żadnych błędach nie wysyłałem !