Proszę o przetłumaczenie - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140) +---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285) +----- Dział: Tłumaczenia (/Forum-Tlumaczenia-8) +------ Dział: Maile do Lockerz (/Forum-Maile-do-Lockerz-28) +------ Wątek: Proszę o przetłumaczenie (/Temat-Prosze-o-przetlumaczenie-5628) |
Proszę o przetłumaczenie - VonValiar - 21-04-2010 19:22 Kilkanaście godzin temu wysłałem lockerz maila w sprawie Fake Konta a ci mi odpisują 2x taki mail : Hey there, Try simply clearing your cache and cookies, quite your browser, and log back in. This should fix your problem. Thank you for contacting us. - Lockerz Support Proszę o przedłumaczenie RE: Proszę o przetłumaczenie - Damian` - 21-04-2010 19:27 To znaczy żebyś wyczyścił pamięć podręczną, ciasteczka i przeglądarkę i zalogował się ponownie. I że to powinno rozwiązać problem. Pewnie automat RE: Proszę o przetłumaczenie - VonValiar - 21-04-2010 19:31 Hmmm... ale ja do nich o żadnych błędach nie wysyłałem ! |