Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Chcesz zarobić? Zarabiaj ze mną! Pomoc w uploadingu PPA - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Chcesz zarobić? Zarabiaj ze mną! Pomoc w uploadingu PPA (/Temat-Chcesz-zarobic-Zarabiaj-ze-mna-Pomoc-w-uploadingu-PPA-52451)



Chcesz zarobić? Zarabiaj ze mną! Pomoc w uploadingu PPA - n1000 - 19-04-2012 19:11

Witam.

Uploadingiem PPA zajmuję się już od 8 miesięcy. Oferuję płatne poradniki za darmo oraz pomoc indywidualną. Kieruję tą ofertę do początkujących jak i średnio-zaawansowanych. Jeżeli chcesz zarabiać przynajmniej $10 na dzień napisz na PW albo na GG:42128222

Wymagania to szczere chęci, determinacja i oczywiście zaangażowanie - nie szukam osób, które po paru dniach zrezygnują 'bo im się nie chce' - do rozwinięcia całego biznesu potrzeba dużo wkładu na początku - potem już wszystko samo leci, wystarczy coś poprawić, zmienić, dodać albo dla bardziej ambitnych - znaleźć nową niszę w celu powiększenia zarobków Wink


Jeżeli masz jakieś pytania lub jesteś zainteresowany moją ofertą napisz na PW albo na GG:42128222



Pozdrawiam


RE: Chcesz zarobić? Zarabiaj ze mną! Pomoc w uploadingu PPA - Deus - 20-04-2012 21:11

Jestem zainteresowany. Napisałem wiadomość na GG.
Proszę się nie sugerować liczbą moich postów. Wcześniej siedziałem na innym z forów, ale postanowiłem się przenieść tutaj.


RE: Chcesz zarobić? Zarabiaj ze mną! Pomoc w uploadingu PPA - n1000 - 20-04-2012 22:27

(20-04-2012 21:11)Deus napisał(a):  Jestem zainteresowany. Napisałem wiadomość na GG.