Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Uploadpolak - Filesonic, Fileserve - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Uploadpolak - Filesonic, Fileserve (/Temat-Uploadpolak-Filesonic-Fileserve-47905)

Strony: 1 2


Uploadpolak - Filesonic, Fileserve - UploadPolak - 30-12-2011 23:39

Witam.

Zapraszam wszytkich zainteresowanych do zarabiania ze mną na FileSonic i Fileserve. Uploadem plików zajmuję się od ponad 2 lat. Na bierząco czerpię z polskich for o zarabianiu jak i również z zagranicznego WJ oraz naszego refilesonic. Jestem zadowolny z tego co osiągam jednak wiadomo że cały czas pracuję i bardzo angażuję się w to aby mój zarobek był stabilny i w miarę wysoki.

Nie proponuję na początku żadnego reffbacku puki co....chcę zobaczyć co osiągacie...jeżeli ktoś będzie w miare ogarniął sytuację to wtedy możemy podyskutować na temat reffbacku.

Nie podaję tutaj żadnych refflinków , jeżeli ktoś jest zainteresowany resztę wyjaśniam na gg:8861785...

TYLKO POWAŻNE PROPOZYCJE, NIE SZUKAM LUDZI KTÓRZY NIE WIEDZĄ NIC NA TEMAT UPLOADU!

Ważne aby ta osoba miała coś pieniędzy przy sobie oraz Shella!

GG:8861785

Zapraszam serdecznie


Najnowsze screeny zarobków:
[Obrazek: beztytuuvwb.png]

Mój dzienniczek Uplodera który codziennie aktualizuje ! Zapraszam gorąco!

http://dziennikuploaderfilesonic.blogspot.com/



RE: Uploadpolak - Filesonic, Fileserve - Lontek - 31-12-2011 14:03

Nie dam tu reflinka, żeby nie było, że na blogu a to co daje są inne ;]


RE: Uploadpolak - Filesonic, Fileserve - Qwik - 31-12-2011 15:40