Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Pytanie nowicjusza - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Uploading (/Forum-Uploading-282)
+--- Dział: Dyskusja o Uploadzie (/Forum-Dyskusja-o-Uploadzie-286)
+--- Wątek: Pytanie nowicjusza (/Temat-Pytanie-nowicjusza-45725)



Pytanie nowicjusza - CreepyUploader - 09-11-2011 22:46

Witam jestem totalnie zielony w tym uploadowaniu więc tu takich parę pytań.
Szukałem na forum/google i było dużo różnych odpowiedzi/starych więc chciałbym tutaj wszystko tak spytać za odpowiedzi z góry dziękuje.

1. Jak jest najlepiej uploadowac? Ftp? a jak tak to czy kupić serwer dedykowany i z tego? Remote upload? Ale czytałem coś ze fora banują, z tego co się doczytałem to darkwarez zbanował, i czy jeszcze jakieś?
2. Remote upload, z wupload na filesonic i filserve? z filesonic na fileserve?

Nie mogę sobie więcej pytań przypomnieć ale jak coś wiedzieć nie bedę to tutaj się wypowiem.


RE: Pytanie nowicjusza - Nikodemsky - 10-11-2011 10:46

1. Do uploadowania serwer? nie rozumiem zbytnio po co... FTP to tylko jedna z możliwości uploadu i faktycznie o wiele bardziej wygodna jeśli wysyłasz pliki na serwer(przez stronę oczywiście też można, jednak transfery są nieco mniejsze). Banują za bezmyślny remote, jeśli po prostu skądś skopiujesz linki i nawet nie sprawdzisz czy są prawdziwe i do tego dublujesz posty to nic dziwnego że ban poleci, nikt takich ludzi u siebie nie chce Smile Remote trzeba robić z głową, dopóty masz dobre źródła i będziesz wszystko opisywał dokładnie(i nie kopiował bezmyślnie linków od innych userów, bo i tak się często zdarza) powinno być ok.