Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
[Rozwiązane]Koszulka ! - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140)
+---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285)
+----- Dział: Pytania dotyczące Lockerz.com (/Forum-Pytania-dotyczace-Lockerz-com-4)
+----- Wątek: [Rozwiązane]Koszulka ! (/Temat-Rozwiazane-Koszulka-4273)

Strony: 1 2


[Rozwiązane]Koszulka ! - Borek - 01-04-2010 09:38

Witam serdecznie

Jestem na Z-Liscie już od listopada i do tej pory nie otrzymałem koszulki
niewiem gdzie może leżeć błąd ??


dane do wysyłki mam wpisane tak

stefanowicza 20/22
Kod pocztowy 31967
State PL


RE: Koszulka ! - Devilry225 - 01-04-2010 09:44

Być może masz źle wypełnione dane, a jeżeli nie w tym tkwi problem to musisz po prostu czekać.Ludzie czasami na koszulkę czekają do miesiąca +.


RE: Koszulka ! - Mlody666 - 01-04-2010 09:53

Devilry225 przeczytałeś w ogole pierwszy post Smile Kolega ma Z-lost od listopada więc czeka już trochę dłużej, jak wypełnił dane też widzimy.

Ja jak bym tyle czekał do bym się do nich odezwał na [email protected] i się dopytał o swoją koszulkę. No chyba że Ci na poczcie list zajumali Big Grin


RE: Koszulka ! - Magnus - 01-04-2010 11:01

No możesz napisać do nich w danych pamiętaj ,że polskich znaków nie można stosować ... Wink


RE: Koszulka ! - Marello - 01-04-2010 21:22

Napisz do nich e-miala innego wyjścia nie widzę Smile


RE: Koszulka ! - Mlody666 - 02-04-2010 11:07

Ja wbiłem Z-listera niespełna miesiąc temu i też im dziś skrobnąłem email. W końcu od tego są zeby na nie odpowiadać Tongue


RE: Koszulka ! - Borek - 02-04-2010 11:41

Mam pytanie czy na forum znajduję się z osobami które umieją napisać poprawnie list po angielsku ?? bo u mnie angielski lekka padaka ??


RE: Koszulka ! - Zellus - 02-04-2010 11:47

Akurat mam wolną chwilę, napisz na gg [USUNĄŁEM ŻEBY NIE BYLO SPAMU].
Zaraz cos napiszę i dam edit

Cytat:Hello,
I am writing to you to complain about the time of shipment of my Z-list t-shirt. I earned Z-list in November, but i still have not received the t-shirt. I was waiting for it for almost half a year. It is a very long time. Send it as fast as is it possible, please. Thanks for reading.
Yours, [YOUR_NAME]
//Krótko, zwięźle i na temat


RE: Koszulka ! - Greg0rr - 02-04-2010 15:34

Mój kolega dostał koszulkę bodajże 28 marca.


RE: Koszulka ! - Borek - 04-04-2010 19:55

Napisałem e-maila ze swojej poczty.


oto jest odpowiedz



Thanks for participating in our March redemption! We're very excited
about this redemption-we were testing a new architecture and we were
very excited that the site had incredible stability and no performance
issues.

We will read your questions individually and we will respond if your
question is not answered here, but here's a quick
answer to some of the most frequently asked questions.

-Redemptions are very popular, and many items run out quickly, particularly the
games and electronics. We know you must be bummed out if you didn't
get the prize you wanted, but
remember--PTZ are good for a year after you earn them, so there will
be many more chances to use them.

-We did our very best to find a time that was optimal for the majority
of our international members. However,
with members in nearly every time zone around the world, it's
impossible to find a time that works for everyone.
Remember, PTZ last for a year and there will be plenty more chances to
use those PTZ!

-Only international members were allowed into this redemption. If
you've changed your mailing address in the past 5 days from a US to an
International address, you were not eligible to participate in this
redemption. Please note that we will have another redemption in April
and you will have other chances to participate.

-Prize confirmations will be sent out once we have done our fraud
check. Please be patient.

-We will be announcing more information on the next redemption in the
Hallway--so stay tuned!

-We're aware of the videos in Play not working for some members. If
you cannot see a video at all, you need to contact your ISP (Internet
Service Provider) and address this problem with them.

Best,

The Lockerz Crew