Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
[Do Lockerz] w sprawie anulacji zamówień - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140)
+---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285)
+----- Dział: Tłumaczenia (/Forum-Tlumaczenia-8)
+------ Dział: Maile do Lockerz (/Forum-Maile-do-Lockerz-28)
+------ Wątek: [Do Lockerz] w sprawie anulacji zamówień (/Temat-Do-Lockerz-w-sprawie-anulacji-zamowien-42602)



[Do Lockerz] w sprawie anulacji zamówień - TheMan - 05-09-2011 11:18

Witam chciałbym wysłać do lockerz email z zapytaniem dlaczego anuluja mi zamówienia. Piszą o problemie z płatnością chociaż normalnie przelewam przez paypal kasę.

Treść email od nich:

We wanted to let you know that the following item from your order has been cancelled due to issues with your method of payment.

Cancellation Information
Order Number: 300146681
Order Date: 2011-09-02 15:57:33
Item Info Qty Amount Cancelled On
Fender Men's Woven Shirt - Gray
Size XL
M01-01-F006-00001-BLA02 1 $0.40 2011-09-05 02:34:30

You have not be charged for this item or for the shipping costs associated with this item. All PTZ used to purchase this item have been refunded to your Lockerz account. Additionally, any PTZ that were awarded to your Lockerz account for this purchase have been cancelled. For more information, please see Lockerz Shop FAQ’s.

If you have any questions about your Shop order, please submit your question through our Member Support contact form.

Best,

The Lockerz Crew
Odpowiedz


A moje zapytanie brzmi tak proszę o przetłumaczenie:

Chciałbym zapytać dlaczego nie akceptujecie moich zamówień, gdy płacę prawidłowo za zakup. Już trzeci raz próbuje zamówić coś w shopie i za każdym razem moje zamówienie zostaje anulowane. W emailu piszecie że wystąpiły problemy z płatnością. Moim skromnym zdaniem robie wszystko prawidłowo. Więc w czym tkwi problem. Dziękuje za odpowiedź.


Dzieki za tłumaczenie