Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Uploading? - to proste! Pomoc doświadczonego uploadera! - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Uploading? - to proste! Pomoc doświadczonego uploadera! (/Temat-Uploading-to-proste-Pomoc-doswiadczonego-uploadera-41306)



Uploading? - to proste! Pomoc doświadczonego uploadera! - matizkrauze - 11-08-2011 17:36

Witaj! Dziękuje że odwiedziłeś mój temat. Zapewne szukasz pomocy

A więc do rzeczy. Uploadem zajmuję się od ponad 3 lat, a więc uważam że posiadam już spore doświadczenie którym mogę się z Wami podzielić.
Na wstępie zaznaczam, że jeżeli masz ochotę mnie oszukiwać i wyciągnąć jedynie informacje - nie pisz i nie marnuj swojego oraz mojego czasu! W końcu czas to pieniądz .

Czego oczekuję? W zamian za pomoc chciałbym abyś został moim poleconym. Czy na tym tracisz? Nie, dzięki rejestracji z mojego reflinku ja otrzymuję od firmy na której założyłeś konto bonus od Twoich zarobków. Jest to zazwyczaj 20%. Suma ta nie jest pobierana z Twoich zarobków!

1) Po rejestracji udostępniam Wam porady, które pozwolą Wam w krótkim czasie zarobić na premium. Jeżeli zobaczę, że zarabiacie i stosujecie się do moich rad, będę podpowiadał coraz więcej i więcej.

2) Oczywiście mogę zaoferować refback, ale jeżeli wybierzecie tą opcję, to niestety moje porady nie będą pełne i nie zaowocują tyloma dolarami co w pierwszym przypadku.

Mozecie tez byc pewni ze "nie zwine sie" za tydzień, miesiąc czy dwa, gdyż uploadem zajmuje się bardzo długo - co potwierdza chociażby staż na DarkWarez.