Uploading? - to proste! Pomoc doświadczonego uploadera! - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11) +--- Wątek: Uploading? - to proste! Pomoc doświadczonego uploadera! (/Temat-Uploading-to-proste-Pomoc-doswiadczonego-uploadera-41306) |
Uploading? - to proste! Pomoc doświadczonego uploadera! - matizkrauze - 11-08-2011 17:36 Witaj! Dziękuje że odwiedziłeś mój temat. Zapewne szukasz pomocy A więc do rzeczy. Uploadem zajmuję się od ponad 3 lat, a więc uważam że posiadam już spore doświadczenie którym mogę się z Wami podzielić. Na wstępie zaznaczam, że jeżeli masz ochotę mnie oszukiwać i wyciągnąć jedynie informacje - nie pisz i nie marnuj swojego oraz mojego czasu! W końcu czas to pieniądz . Czego oczekuję? W zamian za pomoc chciałbym abyś został moim poleconym. Czy na tym tracisz? Nie, dzięki rejestracji z mojego reflinku ja otrzymuję od firmy na której założyłeś konto bonus od Twoich zarobków. Jest to zazwyczaj 20%. Suma ta nie jest pobierana z Twoich zarobków! 1) Po rejestracji udostępniam Wam porady, które pozwolą Wam w krótkim czasie zarobić na premium. Jeżeli zobaczę, że zarabiacie i stosujecie się do moich rad, będę podpowiadał coraz więcej i więcej. 2) Oczywiście mogę zaoferować refback, ale jeżeli wybierzecie tą opcję, to niestety moje porady nie będą pełne i nie zaowocują tyloma dolarami co w pierwszym przypadku. Mozecie tez byc pewni ze "nie zwine sie" za tydzień, miesiąc czy dwa, gdyż uploadem zajmuje się bardzo długo - co potwierdza chociażby staż na DarkWarez. Moim poleconym oferuję dozgonną, wszelaką pomoc w wielu sprawach. Możecie na mnie liczyć. Refferal links: Wupload: Kod: http://www.wupload.com/referral/affiliate/232950 [b]Filesonic: Kod: http://www.filesonic.pl/referral/1255181 Kontakt gg: 5304659 lub mail: [email protected] Zainteresowanym mogę pokazać screeny z zarobków. Edit: Oto moje z