prosze przetłumaczcie - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140) +---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285) +----- Dział: Tłumaczenia (/Forum-Tlumaczenia-8) +------ Dział: Maile do Lockerz (/Forum-Maile-do-Lockerz-28) +------ Wątek: prosze przetłumaczcie (/Temat-prosze-przetlumaczcie-3834) |
prosze przetłumaczcie - stan96 - 25-03-2010 15:13 Hey Lockerz Member, Thanks for you email. I would like to share a couple things with you about invites, in hopes that it answers all of your questions. 1) If it has been a while since you sent your invites, please try resending them again. Also, it may take up to a day or two before the new invites are received. Lastly, tell your friends to check their spam folder for the invite, some times this occurs. Please let us know if there are future problems. Lasty, We have found that many invites sent to Hotmail are being rejected. We have no control over this issue. All we can ask our members is to kindly resend those invitations everyone couple of days in hopes that they slip through the cracks. 2) Some members may have seen this message when sending invites: "You have exceeded your daily limit" and may be confused because they've only sent a few. This message may be an error or it may appear if you have invited someone from a banned domain or invited someone who is already in our system. If this is the case, you will be able to invite other people. If you are unable to invite anyone then you have exceeded your daily limit. We are aware of the problem, and are working to repair it quickly. 3) You may invite all the members of you family and people in your household, however, you may not have more than one account for yourself. 4) If you know that you friend is an active member of Lockerz but you have not received the credit for the invite, we are aware of this situation. In some cases, your friend accepted another invite other than your own. In other cases, there may be an issue connecting your friend?s account to your account. We are working on a fix and will be rolling one out as soon as possible. If this did not fully answer your question, Please submit your question under the proper subject heading in our contact form. Hope this helps. Thanks, Draken RE: prosze przetłumaczcie - Zythus - 25-03-2010 15:35 Dziękują, za email 1) Piszą, że jeśli wysłałeś dawno temu zaproszenia i nie doszły, to wyślij je jeszcze raz. 2)"You have exceeded your daily limit" <-- jeżeli masz ten błąd, to albo przekroczyłeś dzienny limit wysłanych zaproszeń, albo zapraszasz kogoś, kto jest już w systemie. Jeżeli nie, to jest to błąd i próbujemy go naprawić. 3)Możesz zaprosić całą swoją rodzinę, ale dla siebie możesz mieć jedno konto 4) Jeżeli nie dostałeś ptz za przyjaciela, który zaakceptował Twoje zaproszenie to albo zaakceptował zapro kogoś innego, albo jest to po prostu jeden z błędów, które staramy się naprawić. Pomogłem? Daj plusa RE: prosze przetłumaczcie - stan96 - 25-03-2010 15:41 dzieki wielkie ,ale nie tego oczekiwałem,napisałem im ze przyznaje sie do robienia fake kont na lockerz i zeby dali mi jeszcze jedną szanse RE: prosze przetłumaczcie - Zythus - 25-03-2010 15:47 No cóż, więc to raczej automat Czekaj dalej na odpowiedź |