Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Telefon - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-10)
+--- Wątek: Telefon (/Temat-Telefon-36042)

Strony: 1 2 3


Telefon - mikolaj90 - 26-04-2011 19:18

Witam

Dostałem ofertę z ery i mogę wybrać sobie telefon za 1 zł. Proszę Was o pomoc, który polecacie: http://apps.era.pl/productApp-web/user/jsp/products.jsp

Chodzi tylko o telefony za 1 zł.

Wymagania jakie musi spełniać to:
- Smartphone
- WIFI
- Aparat około 5 megapixeli
- Android
- Wolałbym dotykowy
- Qwerty
- Pełen dostęp do stron internetowych, oglądanie filmów na yt

Nie znam się dlatego proszę o pomoc, doradzenie bo są tutaj od tego spece.

I jeżeli wezmę taki telefon na kartę za 1 zł to będę mógł przełożyć kartę na inną sieć czy jak to jest ?

Nagradzam plusami + Smile

Pozdro


RE: Telefon - Miu - 28-04-2011 15:28

Z tego co pokazałes tutaj to zastanawiałbym się chyba między Motorola Defy a HTC Wildfire.

Co do przekładania karty to chyba nie będziesz mógł,bo telefony prawdopodobnie będą miały simlocka.


RE: Telefon - Coristo - 28-04-2011 15:46

HTC Desire HD Posiadam i polecam


RE: Telefon - michal2612 - 28-04-2011 15:46

http://apps.era.pl/productApp-web/user/jsp/product_details.jsp?productId=3115&market=P&type=all

Do oglądania filmów na YT idealny


RE: Telefon - mikolaj90 - 28-04-2011 16:29

Właśnie ta xperia x10 mini pro jest bardzo dobra i spełnia wszystkie mojego wymagania. Tylko, że ekran trochę mały ale jak Wy uważacie ?