Support - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140) +---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285) +----- Dział: Tłumaczenia (/Forum-Tlumaczenia-8) +------ Dział: Maile do Lockerz (/Forum-Maile-do-Lockerz-28) +------ Wątek: Support (/Temat-Support-35197) |
Support - Coristo - 14-04-2011 10:35 Cytat:After reviewing your order history, we have decided to fulfill your Proszę o dokładne przetłumaczenie RE: Support - Driver - 14-04-2011 10:41 Po zapoznaniu się z historią Twoich zamówień zdecydowaliśmy się spełnić prośbę o anulację wniosku.Zrobiliśmy wyjątek ze względu na wiek i trwającą niepewność,ponieważ nie wiemy kiedy konkretny przedmiot będzie dostępny u sprzedawcy. Wszystkie wykorzystane PTZ zostaną zwrócone,a my anulujemy przedmiot do czasu otrzymania PTZ za oczekujący przedmiot.Jak wiecie, nie dostarczone pieniądze mogą się nie pojawić ze względu na wysłanie produktu od producenta.Ponieważ Lockerz nie otrzymał pieniędzy, nie ma środków, aby wysłać je do Ciebie.Jednakże, jeśli to wina PayPal doradzamy odwołać niniejsze zamówinie. Dziękujemy za cierpliwość podczas tego zakupu, jest nam żal,że nie jesteśmy w stanie go zrealizowawać, jak my chcieliśmy. Idziemy naprzód i kontynuujemy pracę z naszymi dostawcami i innymi partnerami. SHOP dla Ciebie i innych użytkowników. |