Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
[Rozwiązane]Nagrody, jak i kiedy ? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140)
+---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285)
+----- Dział: Pytania dotyczące Lockerz.com (/Forum-Pytania-dotyczace-Lockerz-com-4)
+----- Wątek: [Rozwiązane]Nagrody, jak i kiedy ? (/Temat-Rozwiazane-Nagrody-jak-i-kiedy-339)

[Rozwiązane]Nagrody, jak i kiedy ? - mikobro - 11-12-2009 17:03

Jestem początkujący więc prosze o wyrozumiałość Smile
Kiedy są te całe restocki i na czym one w ogóle polegają ?
Czy wszystko łącznie z przesyłkom jest napewno bezpłatne ? (prosze od odpowiedz ludzi ktorzy juz cos dostali ) Czy za cokolwiek trzeba płacić ?
A i jeszcze jedno po jakim czasie przysyłają nagrode ?

Proszę o wyrozumiałość SmileSmileSmile

Ps. Czy wam też nie nalicza pkt za zalogowanie się ?

RE: Nagrody, jak i kiedy ? - Kilol - 11-12-2009 17:44

Restock to inaczej "dopełnienie nagród" (dostawa). Lockerz wystawia produkty do zamówienia. Odbywają się one głównie raz, lub dwa w miesiącu.
Przesyłka jest w 100 % bezpłatna.
Nagrodę powinieneś dostać w przeciągu 3 tygodni.
Jeżeli chodzi o nie naliczanie punktów za logowanie, to może po prostu się nie wylogowujesz.Tongue

Jeżeli czegoś nie wiesz, to zajrzyj tutaj Smile - http://www.zarabiam.com/forumdisplay.php?fid=14

RE: Nagrody, jak i kiedy ? - mikobro - 11-12-2009 18:33

Tylko ze oto chodzi ze wlasnie sie loguje a i tak nie dostaje pkt Smile
Wiec pozostaje mi tylko odpowiadanie na dailes Tongue
Mam jeszcze pytanko Smile
Czy wiadomo kiedy bedzie kolejny restock ?
I o której on zwykle jest Smile